baaack after hell....

heeeeeey... jooooh jag vet jag har inte bloggat på snart 10000 år... asso har ingen lust... orkar inte säga va jag har gjort... men bara skooooola & läger skoooola... vi åkte igår... & kom hem idag... asso jag måste bara sägaaaaaaaaa hur kunde lärarna göra så? asso jag måste säga att det va ett helvete... som jag aldrig kommer göra om... asso vi paddla i 7 timmar? asso herreguuuud har ingen känsel i mina armar.. asso hela min kropp gör ont... asso nacken gör sjukt ont & mina fingrar kan inte ens röra dom...  asso är skit trött... kan inte sova heller ska snart åka iväg... till Södertälje... asso jag höll på snubbla när jag skulle gå av pendeltåget... så trött är jag.... asso kan inte ens hålla mina ögon öppna...!!! asso när jag vakna så kändes det som jag inte hade någon arm kvar? helt sjukt asso!!!! orkar inte kommer somna när som helst... så bye!!!

Mattyas-Mi Amor
Dan Balan-Freedom







Kommentarer
Postat av: Jenni

går inte kommentera? älskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar låtarna ska vi paddla:D hehehe i flottsbro:D

2011-08-28 @ 21:03:27
Postat av: Emii

GAY LÅTAR!!! hur va bröllopet? hahahahah men man måste ju göra om det flera gånger första gången ´är det jobbigt men sen blir det bättre

2011-08-28 @ 21:41:54
Postat av: Victoria

lägg in "I Don`t want to miss a thing av Areosmith jag vet att du har sjunigt den du måste bara lägga in den nuuuuuuuuuuu!!!!!!! tänk på min pappa det är hans låååååååååt!!!!

2011-08-30 @ 16:51:49
Postat av: Alice

come on nooooow lyssna på Victoria!!!! hennes pappa blir nog glad om du lägger in den fast han är över oss... han hör Sillans voice

2011-08-30 @ 19:12:03
Postat av: Minnah

kommer du på träningen idag?

2011-08-30 @ 19:29:41
Postat av: Sillan

Jenni:I know för min blogg är cp... det är mina lååååtar hahahah va du va rolig nu...-.- JAG KOMMER ALDRIG GÖRA OM DET fast dom kanoterna är mindre i flottsbro så I WILL NEVER DO THAT AGAIN-.-



Emii:neeeh va säger du? bäääästa på gud... vilket bröllop? aha joooh det va sjukt bra alla va så himla fina... fick ångest ville inte kolla på dom men ändå så gjorde jag det... hahahaha säger du det? hahaha du har ju aldrig paddlat:D hahahah du vågar inte ens:D hahahah kommer aldrig göra om det:D



Victoria:hur vet du att jag har sjungit den? Sorry Vicky... du sjunger bättre... jag tänker på han varje dag & dig varje dag men tänker inte lägga in här... men kan försöka & skicka t dig... men du sjunger bättre!!!



Alice:Alice shut up now jag har sakt att JAG INTE kommer lägga in här... om du vill höra min sång röst så får du väl sticka t Jenni eller Emii.. det tar bara 5 min för dig att gå t någon av dom...



Minnah:är det idag? har glömt bort.. vilken tid? samma ställe eller har vi flyttat träningen?



2011-08-30 @ 19:39:13
Postat av: Bella

svara på din mooooooooooobil kvinnaaaaaaaaa!!!!

2011-09-01 @ 14:08:11
Postat av: Annih

svaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa på your phone monkey har ringt snart 1000 gånger

2011-09-02 @ 16:59:08
Postat av: Stina

hon är inte hemma hon är på andra sidan jorden har du det bra i NORWAY? vi har match snart och du måste komma på nästa träning vi kan inte spela utan ledaren vi kommer förlora om du inte är med du är våran lag ledare som måste va me fattaru

2011-09-02 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0