blablabla...

Heisan folk... juuuh är i Huddinge... jag,Jenni & Emii målar Jenni`s house... vi började klockan 9 & vi va tvunga att ta en liten break... lite jobbigt men ändå kul för jag "råka" tappa färgen på Jenni & Emii...:D heheh yeeah om ni ska ha hjälp me att måla så ska ni INTE ringa mig för jag tappar färgen hela tiden:D heheh Jenni & Emii blev inte så glada när dom fick färgen på sig... men vi ska snart börja måla igen... vi har kommit halv vägs & det är bra... men så ska vi måla en gång till... men hoppas bara inte idag... vi har hög musik på... hoppas vi inte stör grannarna... men dom ser ju att vi målar...


hahaha jag bara" men kan vi inte bara slänga på färgen så ser det ut som vi har målat"
Jenni"men då blir det ju vit på ena sidan & grå på andra sidan"
Emii"jag tycker vi rymmer & så får någon annan måla istället"
Jag"YEEEEAH"
Jenni"börja mååååååla"
Emii" Jenni your stupid basstard"














asso dom älskaaaaaaaaaar Eric Saade-.- så det blev en del Eric... jag fick allafall lyssna på en låååååt som jag älskar... nu ska vi fortsätta måla om ni hör Eric Saade så det är där vi är...


Kommentarer
Postat av: Emii

det va inte roligt-.- det kommer aldrig gå bort... fuuuuuuuuck u-.-

2011-08-14 @ 21:22:15
Postat av: Jenni

men Emii hon gjorde inte det med flit... jag fick oxå färg på mig men är inte sur...

2011-08-14 @ 21:55:12
Postat av: Alice

hur hände det?

2011-08-14 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0