school tomorrow

Tjenaaaaaa people wazzup? I`m sitting here and Listen-Sara Varga(Du Gick) OMG Jenni din åsnaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! igår så va jag i Huddinge... asso någon fyllde år så dom hade en fest... & det gick väl bra..? måste tillbaka till Huddinge.... brother and sisters... tomorrow School-.- asso känns som SOMMARLOVET har varit i några dagar? asso tiden bara rullar... vill inte tillbaka till skolan... har en stor ångest...? har bara lust att skrika... men men... asso shiiiiit säger jag!!!!


ska väl sticka snart så vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

hehehe du kommer ha den i din hjärna sjukt länge:D heheheheheheheheheheheheheheh hur va det? asså festen lix

2011-08-21 @ 14:40:04
Postat av: Emii

vilken skola ska du börja?

2011-08-21 @ 18:55:59
Postat av: Alice

det kommer gå bra sweet ska du börja på en ny skola?

2011-08-22 @ 12:56:29
Postat av: Bella

börja sjungaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

2011-08-23 @ 21:54:57
Postat av: felicia

hahaha Bella va fick du" sjunga" ifrån? hahahaha hon har inte ens skrivit något om sjungit:D hahahahah

2011-08-23 @ 22:12:16
Postat av: Annih

hahhaa då är det bara och börja sjunga Du Gick:D jag vill hööööööööööööööra!!!! lägg in nuuuuuuuuu!!!!

2011-08-24 @ 14:18:46
Postat av: Minnah

asså hennes röööööööööst OMG döööööööör älskar den!!!! trodde inte Sillan vågade sjunga trodde hon va den tysta tjejen asså hur får du den sång rösten? asså sjukt fint asså dööööööör för den fortsätt och sjunga asså du äger du borde sööööööööka till Talang eller Idol eller vart som helst jag vet att du skulle komma på top 1 you rooooooooock

2011-08-24 @ 14:23:08
Postat av: Sillan

Jenni:neeeh den är borta nu... braaaaa



Emii:kanske Källbrikns skolan? inte säker...



Alice:jag skulle men juuup



Bella:hahaha Bella hur fick du det ifrån? hahaha du sjunga du är mycket bättre än mig!!! så snacka inte...



Felicia:Bella vet att jag gillar & sjunga... men aah



Annih:hahahaha neeeh tänker inte lägga in den här so fucker:D hahahah jag skickar via MSN right:D



Minnah:hahahaha va rolig du är hahaha neeeh min sång röst är sjukt ful asso hahahaha fråga inte mig... hahaha fråga Emii eller Jenni jag har lärt mig av dom... liksom asso Jenni sjunger varje dag asso hööööööör hennes röst istället hahahaha driver du eller? hahahaha tänker sluta me sjungande... hahaha never kommer aldrig söka till Talang ELLER idol hahaha så glöm det bara:D hahahahahah Minnah va skön du är hahahah skulle nog komma sist Jenni Eller Emii skullle komma på top 1 hahahahah neeeeh:D

2011-08-24 @ 14:53:00
Postat av: Victoria

börja bloggaaaaaaaaaaaa

2011-08-26 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0