happy...

nämen tjena... juuh va händer? juuuh jag sitter här me min galna flicka(Emii) juuuh idag så har jag bara varit hos henne... imorn va händer imorn? juuuh ska måla Jenni`s house... juuuuh:D & sen kommer det inte hända något... eller inte vad jag vet... vi tänkte gå ut snart... & vad ska vi göra ute Emii? hahaha hon bara -aaaah jag vet vad vi kan göra vi klär ut oss till monster & sen plingar vi på alla:D hahaha galen hon är jaaao nej det ska vi inte göra Emii om vi gör det så tror väl folk vi är galna... eller vi är redan galna girls:D hehehe juuuuh;) men nu ska vi väl sticka ut I think Emii vill hoppa Studsmatta herregud hon har inget liv hon tänker bara studsmatta studsmatta studsmatta uff jaaaa så får väl sticka & hoppa studsmatta... men vi höres Kisses/Sillan


mitt humör är så där...

Kommentarer
Postat av: Emii

vi gåååååååååååååår nu jag har daaaaaaaaaaaaaaamp vi målar Jenni`s hus roooooooooosa hehehehe

2011-08-12 @ 22:32:02
Postat av: Jenni

hahahahah Sillan studsmatta är din bästavän:D hahahahah never roooooosa aldrig i livet

2011-08-13 @ 13:43:46
Postat av: Annih

svart:D heheh

2011-08-13 @ 15:22:25
Postat av: Victoria

hur gåre tjejer? saknar er sjukt mycket asså!! har hört att Annih ska flytta come to Norway heheh:D ha så sköönt i Uppsala tjejer jag kommer till Sverige på Onsdag då jag måste se er sjukt länge sen tro mig har saknat er grymt mycket asså heheheh måla Orange eller Lilla:D heheheh vi ses tjejer I love you guys

2011-08-13 @ 20:31:27
Postat av: Alice

sluta och plåga jenni hur gåre me huset? är ni klara

2011-08-13 @ 22:00:58
Postat av: Sillan

Emii:du har alltid damp heheh:D



Jenni:hahahaha joooh den älskar mig & jag älskar den hehehe:D



Annih:hahahah jag tänkte ta svart men sen så såg Jenni så hon målade över grå:D



Victoria:hon höller på & flytta du kan komma tillbaka till SWEDEN yeeeeah jag väntar på Arlanda då:D tro mig vi har tänkt på dig hela tiden hahaha vi hade inte den färgen:D hehe we love u to vicki!!



Alice:hahaha asso vi driver det går bra hahahaha driver du? vi måste måla två gånger hahaha vi har bara kommit halv vägs:D hehehe men fint blir det GRÅ FÄRG

2011-08-14 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0