Home again...

Tjena kom hem typ halv tre... skulle åka till Huddinge.. men pallade inte liksom... asso jag somnade direkt när jag kom hem... det va väl en jobbig resa...!! juuh men nu sitter jag här & snackar med min kusin från Norway... & imorn ska jag till Tandläkaren i Huddinge... asso dom ska liksom mäta hur stor tandställningen ska vara liksom... eller något sånt

orkar inte skriva så mycket men aa... min mobil har blivit konstig igen...-.- asso den lägger dolt nr av sig själv... & så ringer den typ alla flera gånger fast den är på bordet eller något... juuuh men tror jag ska gå & spela WII lite.. men vi höres!!!

Kommentarer
Postat av: Emii

kom imorn efter tandläkaren plzzz du kan bara hoppa av lixom plzzz kom imorn asså jag dör av blod snart för jag saknar dig grymt mycket asså

2011-08-07 @ 21:12:41
Postat av: Jenni

hahah då ska ni säkert hoppa studsmatta i regnet:D som vanligt

2011-08-07 @ 21:35:55
Postat av: Alice

aha de va drf trodde de hade hänt något för det ringde typ tio gånger.. va skumt det spökar i din mobil:D heheh det va ingen nyhet hahah ni är galna som är ute i regnet:D

2011-08-07 @ 23:25:36
Postat av: Alina

hur gick tandläkaren? vi måste ses snart skit länge sen vi sågs!!!

2011-08-08 @ 13:18:59
Postat av: Bella

kan du eller Emii eller Jenni lägga in en låt när alla ni tre sjunger? såååå sjuk fina röööster alla ni har ni bör bli STARS!!! vill oxå sjunga så bra:( lär miiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!

2011-08-08 @ 15:54:23
Postat av: Annih

har inte hört Sillan sjunga men Emii och Jenni säger att hon har en sjukt fin röst när hon sjunger så SILLAN lägg in en video nuuuuuuu !!!!!

2011-08-08 @ 16:15:34
Postat av: Isak

jag "råka" hörra Sillans röst och jah måste säga att den är grymt fin assu!!! assu Emii och Jenni öva till en sång och Sillan sjöng ist för Emii och Jenni jah trodde det vah först Jenni men sen så kolla jah och det va Sillan grym röst assu sök till Talang elr Idol du skulle rocka fett assu

2011-08-08 @ 16:46:08
Postat av: Sillan

Emii:jag är hos dig nu bicth:D



Jenni:hahaha såklart att vi är ute i regnet men idag regna väl inte det?



Alice:hahah joooh det har noh spökat länge i min mobil:D heheh vi älskar regnet & man måste få frisk luft:D



Alina:va inte hos tandläkaren fick en annan tid... joooh bara ring mig så kommer jag:D



Bella:hahaha kolla Emiis sida där kan du se när hon sjunger men jag tänker inte lägga in en video när jag sjunger asso min röst är bombad nu... Emii har ju studio hemma hos sig så stick till henne så lär hon dig:D



Annih:hahahahaha kommer aldrig hända:D hahah Emii & Jenni har dom bästa rösten:D hahaha kom till Emii så får du väl höra:D du flyttar inte förren på lördag så du hinner:D



Isak:hahahaha Isak trodde du va ute-.- det är bara Emii & Jenni som har hört min rööööööööööst men snart hela Huddinge-.- hahaha never Emii & jenni kan sööööööka till Talang eller Idol dom skulle vinna asso först kommer Jenni sen Emii & sen min röst...



2011-08-08 @ 20:16:05
Postat av: Felicia

har Emii byggt en studio hemma hos henne? coooooolt jag kommer och kollar:D right?

2011-08-09 @ 13:14:56
Postat av: Lovisa

Emii har ju allt hemma hos sig:D bara gå till henne man tror man är i en dröm:D

2011-08-09 @ 16:30:23
Postat av: Ella

och när fickdom studio? Emii stay home I coming:D

2011-08-09 @ 22:20:31
Postat av: Sillan

Felicia:hahahaha aah hennes pappa byggde:D hahaha bara och komma imorn:D



Lovisa:hahaha juuuh hon har ju solarium,tränings rum,spel rum allt möjligt:D



Ella:hahahah dom har haft den länge hahaha hennes pappa gjorde studion hahah han blev trött på henne när hon gick & sjöng över allt så han sa till Emii nu bygger jag en studio!! hahaha bara komma imorn:D

2011-08-09 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0