If Only You...

Morsning... juuuh Internett fungerar men inte som den ska... men shiiiit it... sitter här & bara ruttnar...? neeeh men aaaah inget händer... har badat typ 10 gånger idag? eh? måste börja packa lite imorn åker jag hem... ska bli så sköööööööööööönt asso!!!  det har varit fint väder hela veckan & det var bra... igår så spelade vi Mölkky? tror jag det heter... & det va roligt... jag vann typ 3 gånger över Gubbarna:D juuuh ska snart spela det igen... & ska snart hoppa studsmatta... :D asso studsmatta är min bästavän:D jag vet inte vad jag ska skriva liksom..? så bara skriver... känns som om jag skriver samma saker hela tiden...? but I don`t care...!!
whooop vet inte va jag ska skriva mer... tror jag ska sticka & hoppa studsmatta innan någon annan tar den...:D whooop så vi får väl se när vi ses... right? aaah men ha de bra!!

 ÄLSKAAAAAAAAAR!!!!!!!
Danny Ft Freja-If Only You


 Danny-Tonight



 Danny-Crash And Survive


 Danny-Catch Me If You Can

Danny-In The Club

ASSSSSSSO ÄLSKAR DEN GRABBEN SÅ MYCKET ASSSSSSSSO!!!!!!! jag kan lyssna på Danny i flera timmar... varje dag... tröttnar aldrig på hans röööööööööst!!!! aaaaaaaaaa OMG jag bara älskar haaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annih

Eric Saade är mycket bättre men Danny är bra!! I Gonna Miss You:( hoppas du får det bra kommer aldrig glöma minnerna med dig vi har skappat så mycket minnen som jag aldrig vill glöma kommer tänka på er hela tiden!! jag älskar er tjejer!!!

2011-08-06 @ 18:50:45
Postat av: Emii

Mölkky kommer från Suomi... bra där Annih lämna inte oss :( allt kommer va så himla tråkigt utan dig:( jag kommer aldrig glöma dig gmn:( jag kommer alltid ha dig i hjärtat det får du aldrig glöma!!! vi kommer alltid ha dig i vårat hjärta vi får inte tappa kontakten!!!! jag tänker komma till Uppsala varje helg eller nästan varje dag!! vi älskar dig oxå!!! never forget it

2011-08-06 @ 22:50:20
Postat av: Jenni

ingen är bra Sarga Varga är bäst:D Annih varför ska du lämna oss efter dom här 15 åren:( förstår inte men hoppas du får det bra i Muppsala:D hehehe menar Uppsala trodde du älskade Huddinge men hoppas vi ses igen vi kommer sakna dig grovt mycket asså!!! asså det kommer bli så HIMLA tråkigt i HUDDINGE nu jag älskade ditt leende och skratt du fick Huddinge till Liv men nu blir det nog dött igen... då får jag väl ta över din plats:D hehehe nej men vi kommer alltid minnas dig och vi måste hålla kontakten we love u to!!!

2011-08-06 @ 23:07:10
Postat av: Sillan

Annih:neeeeh han kan inte sjunga ens hör på DANNYS röööst OMG so best naaaaw I gonna miss u to so much!!!! för mig så känns det som du är en syster för mig du gör allt för en jag vill aldrig glöma när vi va på Skansen bääästa ever!!!! & jag vill aldrig glöma dom andra sakerna som vi har gjort vi har gjort så mycket tillsammans & nu händer det här

jag lovar dig jag kommer komma till dig I LOVE YOU SO MUCH!! ha det så bra i Uppsala!!!



Emii:juuuh I know:D Emii snart får du gå & sova om du säger Eric är bäst:D alla vet att DANNY äger & är bäst!!! som Emii säger vi kommer aldrig glöma dig du är allt!!! du finns i vårat hjärta hela tiden!!! asso Annih måste du lämna oss:( I CRY:(



Jenni:hahahha Jenni börjar du bli trött hahahah Sarga Varga vem är det? hahahah du Menar nog SARA varga hahaha jag snackar om DANNY inte SARA hahahahah:D hahah Jenni Muppsala hahah flytta inte från oss:( we gonna cry so much so we die allafall jag I gonna miss Annih so much:( nej Jenni det blir inte tråkigt jag finns ju där:D hehe:D alla kommer sakna hennes skratt:( JAG KOMMER GÖRA SÅ ATT HUDDINGE VAKNAR MERA:D HEHEHEH:D asso känns som om Hela HUDDINGE känner mig typ dom säger så här: neej men är du här & jag säger ja vart annars ska jag vara:D heheheh Annih lycka till!!! we love u ANNIH

2011-08-06 @ 23:34:50
Postat av: Bella

har du kommit hem från södertälje ring miiiiiiiig!! Annih tror mig vi kommer sakna dig grymt mycket asså!!! ha det så bra i Uppsala

2011-08-07 @ 18:29:47
Postat av: Alice

heheh har sett DANNY snart 1000 gånger i T-Centralen:D

2011-08-07 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0