ingen rubrik...

kommer inte på någon rubrik... känner mig lite sad... för Emii... vill inte prata me mig bara för hon fick färg på sig... men jag gjorde inte det med flit heller... hon ser ut som en.... Monster...? & hennes hår är sjukt jobbigt... hon har varit sur på mig nästan hela dagen... så va tvungen & gå långt bort från henne...
hon vill inte prata me mig... så får väl snacka me dom där ute... SOOOOOOORRY Emii det va inte mitt fel... SOOOOOORRY:( juuuh så mitt humör är lågt.... orkar inte.... har målat i hela dagen... tror jag ska sova...  hon vill ändå inte prata me mig....:( men ändå så ska jag va här tills nästa söndag...? om hon är sur på mig tills söndag... så får jag väl sticka någon annanstans.... juuuuh men BYE!!!

 Lady Gaga-Judas

Kommentarer
Postat av: Jenni

jag fick oxå färg på mig men är inte sur... Emii är som hon är... blir sur för en liten sak... Emii skärp dig!!! du sårar henne... hon är ju din bästavän... skärp dig!!!! du kan alltid komma till mig om hon inte snackar med dig... skärp dig Emii!!!

2011-08-14 @ 21:57:54
Postat av: Alice

och hur hände det?

2011-08-14 @ 22:10:10
Postat av: Annih

hahahah jag måste bara skratta:D hahahhahah det låter lite kul sorry:D men Jenni fick oxå färg på sig men hur mycket fick Emii på sig? hela färg burken eller:D hahahaha sorry:D

2011-08-15 @ 12:30:30
Postat av: Anonym

fight fight fight fight ohhhh

2011-08-15 @ 21:19:22
Postat av: Sofia

hahaha det va jag som skrev fight fight good luck girls

2011-08-15 @ 21:20:05
Postat av: Bella

nu har Emii fått grå hår:D

2011-08-16 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0