Is in Emii`s place...:D

Tingeling juuuh va har hänt idag? juuuh har badat i Emii`s pool & prov sjungit till Dreaming people... av Jay Smith.. men gick inte så bra... Jenni är oxå här Emii & Jenni är i Emii`s studio & sjunger till Dreaming People... men det går inte så bra heller för dom skrattar hela tiden... juuuh vilka galna girls asso:D vi tänkte snart gå ut & hoppa studsmatta:D eller så sticker jag till studio oxå... eller I don`t now... imorn tänkte Jag,Emii & Jenni åka Gokart:D ohhh shiiiiit skolan börjar snart:( buuuuh men men försöker & njuta det sista veckorna... & bilder får vi ta efter sommar... är så mycket som händer nu... snart börjar Innebandyn igen... ska bli kuuuuuuuul & träffa tjejerna!!!! neeh men nu ska jag väl sticka & kolla hur det går för Emii & Jenni... ni kanske får prov smak när vi girls sjunger... men vet inte än... men jaa vi höres!!!  Idol vinnare 2010 JAY SMITH!!!!! OHHH AMAZING!!!!


 vi gjorde våra egna drinkar:D naaaaami

 Emii`s poooooool:D

 Jenni`s poooooool:D
 vilken skilland:D

Kommentarer
Postat av: Mina

kommer bli kul och träffa dig igen efter sommarlovet vet du när det är match mot Tumba? Emii ville ju börja på innebandy ta me henne oxå:D asså Sillan du sjunger sjukt fint asså lyssna på va alla andra säger:D your voice is amazing!!!

2011-08-09 @ 22:52:28
Postat av: Mona

dom ser goda ut:D men Emii måste börja i nybörjare grupp.. eller har hon spelat förut? kommer bli grymt kul och träffa mitt team igen:D Mina vi ska först ha träning kanske om tre-fyra veckor är det match...

2011-08-10 @ 13:57:18
Postat av: Alice

ni tre skulle klara av Dreaming people på en gång den är sjukt enkel men när det gäller Jenni`s och Emii`s del så tar det ju långt tid:D det Jenni har det är väl bubbel pool?

2011-08-10 @ 17:54:44
Postat av: Jenni

min pool är gullig:( slutaaaa hahaha TROR inte Emii kan spela innebandy hahaha hon skjuter nog bollen ått alla håll hahah hon är ju rädd för BOLLAR:D hahahahah vi har kommit halva bitten på dreaming people men det går inte längre för Emii förstör Emiiiiiii vi ska klara av den idag skärp dig:D

2011-08-10 @ 18:23:12
Postat av: Emii

Mina:hahaha vilken dag börjar innebandy? måste först kolla om jag ska börja... TRUE!!! hennes röst är mycket bättre än min Jenni sjunger oxå bra..



Mona:hahaha aa du ska bara se mig grym bra är jag:D



Alice:hahahaha dem är skit enkel men allt är Jenni`s fel:D hahaahah hon sabbar allt:D hahaha min pool är grymmare än Jenni`s bara en liten plutt:D



Jenni:hahahaha aa vi säger väl att din pool är gullig:D hahahah du ska bara se mig grym är jag:D hahahah det är du som sabbar:D hahahah vi måste skärpa oss Sillan kom imorn så du får klara av den istället för mig:D

2011-08-10 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0