Sillan is here

Haba Haba folket wazzup? jag sitter här i Södertälje och bara Chillar bree... solen skinner hela dagen från åtta till åtta på kvällen... Emii skulle lägga in bilderna men hon gjorde aldrig det... jag har försökt & lägga in dom.. men Blogg.se vill inte fungera som det ska... har nog lagt in alla bilder snart 10000 gånger... så bilderna kommer nog flera st... & annars så får jag lägga in dom när jag har kommit hem... för INTERNETT suger hårt asso!!!! det funkar i 5 min & sen lägger de av...-.- men hallå jag är mitt i skogen:D neeh men jag kommer hem på söndag... då får vi se om jag hinner lägga in dom... för måste till Huddinge för Emii & Isak ska åka till Finland när jag har kommit hem så måste säga goodbye till dom... vet inte hur länge dom stannar där... men tror Emii sa i två veckor? eller I don`t know... men just nu kollar jag på Lotta på Liseberg & DAAAANNY IS THERE and Stella(som sjöng för Norge i Eurovisionsongcontet) så ska väl kolla på det fortfarande... & jag får skriva när jag har kommit hem... yeeees:D men goodbye and take it easy

Kommentarer
Postat av: Jenni

your boy is on Lotta på liseberg:D heheh Tonight Tonight Tonight Tonight:D kom till mig oxå för jag saknar dig!!!! buuuh:(

2011-08-01 @ 20:40:53
Postat av: Emii

hahahaha jag glömde hehehe:D A Friend In London dina älsklingar är där missa inte dom:D hehehe dom suger ju:D hahahah neeh dom är bra:D när kommer du hem? ring miiiiiiiiiiig när du är hemma!!! I LOVE U

2011-08-01 @ 20:58:35
Postat av: Agnes

heheheh Lol Emii att du glömde:D hahahah hur kan man glöma det? hahahahah A Friend In London en av don liknar DANNY:D

2011-08-03 @ 12:06:59
Postat av: Bella

hahahah Emii va rolig du är hahahah du är nog den som glömmer allt hahahahahahah:D



2011-08-06 @ 12:56:14
Postat av: Sillan

Jenni:hehehehe jaaaaaaaaaag vet han är sååååååå snygg!!!! joooh jag kan komma om du vill för du bor bara på andra sidan av Emii:D



Emii:hehehehe du glömmer jämt.. hahahah dom är inte mina älsklingar men okey:D halv tre typ jooooh jag ringer dig I LOVE U TO!!!



Agnes:HAHAHAHAHAH har du glömt att hon bor i GLÖMSTA hahahaha där glömmer man allt:D bra att jag inte bor där hahahah för då skulle jag redan glömma allt:P



Bella:hahhaha har du oxå glömt att hon bor i GLÖMSTA hahaha hör du inte hur det låter GLÖÖÖÖÖMSTA där man glömmer allt:D hahahahahah:D

2011-08-06 @ 13:51:53
Postat av: Annih

hahahaha Emii jag tror du måste flytta från Glömsta till ett ställe där du inte glömer:D jag ska flytta till Uppsala:( I Gonna MISS YOU GUYS:(

2011-08-06 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0