today was yesterday...

Tjaba Tjena hallå... sitting with Jenni... perfect... hon har fått skrattanfall.. vet inte vad hon skrattar åt.. vi sitter på hennes altan & kollar vem som går förbi...
hahaha de va en gubbe som sa" har ni sett min hund"?
Jag"vilken färg"?
Gubben"Blå"
Jenni"du måste skämta blå hund"?
jag"du menar väl GRÅ"?
Gubben"joooh"
Jenni"vi har inte sett din hund... men du kan ju efterlysa din hund.."
Gubben"Efterlysa"?
Jag"jaa som Efterlyst" fattar du?
Gubben"nej hejdå...

hahaha va skööön asso det va så himla roligt hahaha jag & Jenni la oss på gräset för det va så himla roligt:D han va lite bäng...:D hahahah idag har vi målat klart Jenni`s house... idag har vi målat doms Garage... oxå... ska väl fortsätta imorn...

hahaha Jenni är så sjuk asso hon bara" hör du"?
Jag"vad"?
Jenni"Sara Varga"
Jag" eh va?"
Jenni"jaa Sara Varga vet du inte vem det är"?
Jag"joooh va är det med henne"?
Jenni" hon är i Huddinge"
Jag"vaa"?
Jenni"jaa hör du inte"
Jag" nej?"
Jenni" men lyssna nu"
Jag" hör inget"
Jenni" men hon är i Huddinge jag hör henne"
Jag"nej Jenni har du blivit galen eller"?
Jenni"neeej men lyssna hon ÄR HÄÄÄÄÄÄR!!
jag"hahaha Jenni tror jag måste skicka dig till psykhem:D"
Jenni"neeeej jag tänker gå & kolla om hon är här"
Jag" hahahah det är väl någon som har Sara Varga PÅ"
Jenni" jag går nu kommer snart"

hahaha sjuk asso hahaha & hon måste bara gå & kolla hahaha sen så springer hon ut på vägen & kollar om hon är där... hahaha det tog typ 10 min tills hon kom tillbaka... hahaha fick gå & kolla va hon tog vägen hahahah juuuuh vi är inte kloka jag vet:D hahahahah sjuk dag asso!!!! ska sticka & lyssna på musik & snacka lite på hennes altan... seee yaaaah!!!




Måste bara lägga in dom här låtarna för JENNI ÄLSKAR SARA VARGA!!!









to YOOOOU JENNI !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

kääääääärlek till henne asså hon är bääääst!!! hahahah han va sjuk asså hahaha jag måste bara kolla om det va hon för hon är ju bäääääst

2011-08-18 @ 20:10:13
Postat av: Sofia

du gick är bra... hahaha ni skämtar va? hahahaha:D goooo Sara and Jenni

2011-08-18 @ 20:33:24
Postat av: Minnah

hon är sjukt sööt asså har har sjukt fin röst asså älskar hennes röst!! hon va bäst i melodifestivalen... hon borde vinna Sara skulle vinna hela Eurovision SongContest

hahaha flickor ni är inte kloka asså hahaha Jenni va skön asså hahaha tror inte Sara kommer komma till Huddinge... hahahaha ni är så bääst!!!

2011-08-18 @ 21:31:36
Postat av: Nellie

hon är väl Ok Sanna Nielsen är mycket bättre men Sara är en fin tjej



hahaha är alla så i Huddinge? hahaha vilka folk det finns in Huddinge:D hahaha

2011-08-18 @ 21:42:04
Postat av: Alina

hon är sjukt söt!!! hahah jag vet någon som gillar henne:D



hehehe känner inte Jenni men hon verkar sjuk rolig hahaha jag måste bara skratta hahaha hur kan man tro att Sara Varga va där... hahaha hon skulle nog va i Huddinge Centrum... hahaha lite galet:D hahahaha samma som Tullinge hahaha de va en gubbe han bah" ey jag har tappat min katt" hahahahah:D galna folk det finns över allt:D vi måste ses innan skolan börjar right? kan du ses i helgen?

2011-08-18 @ 22:00:54
Postat av: Nina

hahahaha fett synd Jenni hahaha sjuk människa hahahaha:D älskar er flickor hahaha det va någon som kom förbi och sa "nämen tjena bor du här mycket fint fina ögon oxå men måste sticka och kolla efter min cyckel" hahah och jag bara kolla på han och fatta inget först sen jag dog av garv asså hahahah



Sara Varga är inte så bra men älskar hennes ögon grymt fina

2011-08-19 @ 15:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0