vill bort från allt...

vill bort från allt... vill flytta härifrån... orkar inte längre.... min mamma tjatar hela tiden på mig... känns som om hon inte älskar mig längre.... har haft ett skit liv... & jag vill inte få det värre... vill bort från allt... jag trivs verkligen inte hemma... jag har så jävla svåra minnen så jag klarar inte av att bo här . hela min barndom har bara varit skit... det känns som jag inte betyder något för henne längre... gillar inte hennes sambo heller... han bara förstör...!! det ända hon gör är & tjata & bråka med mig... & det gillar jag inte... jag går i en skit skola... jag mår dåligt i min skola... därför jag skolkar... jag älskar min mamma.. men det känns inte som hon gör det... känns som hon aldrig har gjort det... vet inte vad jag ska göra... jag har mått dåligt i hela mitt liv... & det blir inte bättre av en mamma som inte bryr sig... hon vet inte hur dåligt jag mår... jag vill börja om från början.. men inte här hemma... hennes sambo bara skriker på mig & tjatar hela jävla tiden... & ändå så gör mamma inget... jag har sakt till mamma:om han inte flyttar så flyttar jag...!! vill bort från allt skit... vill ha någon som bryr sig om mig...  jag vill inte må dåligt längre... jag vill ha ett normalt liv... asso jag gråter varje dag,varje natt bara för allt.... jag har mina vänner som finns med mig... vill inte ha det så här längre... jag känner mig helt ENSAM...!!! jag har sakt till mig själv: ingen bryr sig så varför inte bara dö? jag har tänkt flera gånger att jag vill ta livet av mig.....


Kommentarer
Postat av: Jenni

jag förstår hur du mår jag har sakt hela tiden gå till Sos dom hjälper dig jag vill inte att du ska må dåligt jag hoppas du vet jag kommer alltid finnas för dig vad som än händer jag älskar dig!!! jag vill oxå flytta men vågar inte säga till Mamma.. hennes sambo är alkolist och du förstår nog inte hur jag mår hemma... jag måste säga till mamma snart att jag vill flytta

2011-08-11 @ 12:54:52
Postat av: Emii

Jenni om jag va du nu jag skulle flytta på en gång förstår att det är jobbigt och någon som dricker... Sillan jag kommer alltid finnas för dig jag har sakt snart tusen gånger snacka me din mamma så kanske det blir bättre om inte då flytta jag kommer alltid älska dig never forget it plzzz

2011-08-11 @ 15:29:30
Postat av: Alice

jag förstår hur du har det om du vill bort där ifrån så ska du bort där ifrån det är inte bra och skolka men jag förstår hur du har det jag ser alltid på dig att du är ledsen jag tycker du ska prata me din mamma eller pappa kan du inte flytta till din pappa?

2011-08-11 @ 16:59:19
Postat av: Mona

snacka me din mor så kanske hon förstår hur du mår... jag hade samma problem med min mamma men sen så snacka jag me henne och sa hur jag mådde och så... tro mig hon älskar dig fortfarande...

2011-08-11 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0