alla mina tankar går till Norge...

sitter här i Huddinge me Emii & pratar om den här tragiska händelsen i Norge... klockan 22:00 på Norsk tv så visar dom minnseslund i Domkyrkan  för dom alla 92 st som har dött.... 85 st har dött på Utoya & 7 i Oslo imorn klockan tolv ska Sverige & Norge hålla en tyst minut.... imorn ska jag till Norges ambassad.. här i Stockholm... för att sörja alla som har dött... jag & Emii har tagit upp Norska flaggan... vi bött Finska flaggan till Norska Flaggan.... vi bryr oss om Norge.... klockan tolv imorn håll en tyst minut för alla i Norge!!! Norge behöver vårat stöd nu.... alla mina tankar går till Norge...!!!!! jag kommer nog sova hos Emii... pallar inte åka hem... är jätte trött efter resan... men ska sticka & kolla på en Norsk film på 4an... men vi höres!!!!! peace norway!!!!


alla tankar till Norge!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

hahaha verkligen bött ni Finska Flaggan till Norska Flaggan? hahahaha blev inte Emii lite sur da? heheheh vem skaru gå me? jag hänger med dig ok?

2011-07-24 @ 22:41:43
Postat av: Emii

hahahaha nej jag blev inte sur blev bara glad vad gör man för sitt grandland... du kan bara följa me

2011-07-25 @ 12:09:28
Postat av: Alice

alla tankar går till Norge om jag va i Oslo nu så skulle jag sparka på massmödaren

2011-07-25 @ 20:15:14
Postat av: Agnes

jag va idag i Norges abassad i Stockholm... och det va fullt av blommor och ljus som ett hav asså jag började gråta för det va så himla fint och så är det sorligt...

2011-07-25 @ 21:43:16
Postat av: Victoria

ni ska se i Oslo asså Oslo är fullt av blommor och ljus asså det är sjukt fint asså hade ni oxå en Tyst Minut för alla som har dött? ni skulle bara sett hela Oslo va hel tysta asså jag har ALDRIG gråtit så mycket som jag gjorde... ni skulle bara sett mina tårar bara fall ner... asså jag sörjer för mina vänner som va på den ön.. dom kommer aldrig tillbaka till Jorden:( och det suger så himla hårt!!!! 22 juli 2011 kommer vi alltid att minnas!!!!

2011-07-26 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0