BOOOOOODEN here I come!!!

Tingeling aaaaaaaah rubriken säger allt yeeeeeeeah!!!! asso jag har inte sovit på hela natten för jag är så himla nervös !!!!!!!!!! kommer nog bli mer nervös imorn bitti!!!!!! alla säger "det är bara ta det lungt det går bra" neeeeeeh jag har varit nervös i snart två veckor!!!! OMG!!!! jag kommer nog inte kunna sova i natt heller... asso jag kollade på klockan hela tiden... yeeeeah I`M STUPID!!! vi ska åka tåg...& tåget går 21.22? tror jag..? & imorn är vi framme typ halv åtta? eller något yeeeeeah OMG I DIE SOON!!! kom hem för ett litet tag sen från Huddinge... & jag såg att Isak höll på att grinna naaaaaaaw so sweet I gonna miss him so much!!!! men jag kommer hem snart... I PROMISE!!!!
har packat klart nu... jag tror jag har hela huset med mig :D hahah neeeh men jag måste kolla igen om jag har allt jag behöver.... HALLELUJAH!!! neeeh men nu ska jag kolla om jag har allt med mig...!!! men så ses vi om en vecka!!!! jag kommer ta med min data men vet inte om det finns någon internett.... men aja alla får ha det så bra så ses vi om en vecka!!!! yeeeeeeah see u all!!! HUGS/SILLAN!!!!



<-------

älskar låååååååten / Rufus Wainwright-Hallelujah!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

vrf åker ni tåg för? det finns flyg:D men aaah du får ha en jätte bra vecka och du behöver inte va nervös det kommer gå bra va heter dina Kusiner? dom kommer nog bli glada när du kommer vi ses när du kommer hem I MISS U NOW:(

2011-07-17 @ 17:46:31
Postat av: Alice

trevlig resa din minsta Kusin kommer bli jätte glad när du kommer!! kommer du ihåg förut när du åkte till Norge så va han alltid med dig så va inte nervös du gör mig nervös!!!! det kommer gå jätte bra jag kommer sakna dig så mycket:( men ha det bra på tåget!!

2011-07-17 @ 18:02:43
Postat av: Sofia

ha det göööööött så ses vi

2011-07-17 @ 22:16:34
Postat av: Emii

tog det så långt tid? men ni är väl framme nu? I MISS U!!!!!

2011-07-18 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0