Crying in the rain...

Tingeling just nu sitter jag här hos Emii & hon är så snäll att jag får låna hennes data:D hehehe neeh men aa Isak & Emii kollar på " Så olika" & jag sitter här.... niiiice....:D asso det är så varmt inne vi har öppnat alla fönster som finns men inget hjälper-.- snart går jag in i frysen & stannar där:D heheheh aja idag så va vi bara i Gömmaren & det va trevligt:D vi gick typ klockan två & kom typ hem klockan åtta:D I think jag höller inte koll på tiden neeeej det är sommar så man får vara ute så länge man vill:D imorn ska jag,Emii & Jenni på den hära lådbilsrally som är i Mariatorget:D kommer nog bli kuuuuuuul:D hahaha  Emii sa" nååå jag vill oxå vara med jag skulle ha värsta bilen asså hellokitty & allt" hahahahah jag" hahahah då skulle du inte vinna om du hade Hellokitty hahahaha du skulle komma sist hahahah vi vet att du älskar Hellokitty " hahaha men nästa år kärring så kan du nog vara med:D heheheh Emii,Isak & maria åker på tisdag till Finland!!! I GONNA MISS U GUYS!!!men jag åker ändå till Boden snart:D aha va ska man hitta på nu? tror jag ska gå & vara med Emii & Isak nu sååå jaa vi ses HUGS!!!


Kommentarer
Postat av: Alice

det är på Torkelknutssongatan tror jag:D heheeh jag tror Emii skulle komma på top 20:D hahahah hon kan inte ens bygga något:D have fun in Boden:D

2011-07-03 @ 10:14:05
Postat av: Jenni

neeeeh hon skulle vinna allt:D hahahah LOOOOL hahahahah sajk:D ha så kul i Boden och du hitta inte killar:D heheh

2011-07-03 @ 10:41:57
Postat av: Bella

hahahaha jag såg på TV och det såg helt sjukt ut asså jag tycker synd om några för dom kom inte ens fram till Mål hahahah de va roligt:D

2011-07-03 @ 17:58:58
Postat av: Emii

eyyy vilken kanal?? SVT bilen va där så på SVT?

2011-07-03 @ 20:54:45
Postat av: Annih

kom det ens på Tv?

2011-07-04 @ 11:34:11
Postat av: Angelica

käääääärring kom hem:(

2011-07-05 @ 14:27:13
Postat av: MY

du lilla flicka nu får du ta ooooooooooooooch komma heeeeeeeeeeeeeem I MISS U BITCH:(<3

2011-07-05 @ 20:24:54
Postat av: Stella

unga ladiiiiiii nu får du ta din ass och kooooooooooma hem KOOOOOOM HEM IGEN:D

2011-07-06 @ 21:09:59
Postat av: Linn

hahahaha Stella säg inte att du tog kom hem från magnus carlsson hahahah looool:D I MISS U KÄRRING COME HOME NOOOOOW:( innan jag spricker av tårar...:/

2011-07-06 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0