Dagens snygging...

Hejsan ska snart åka till Stan & möta upp pappa... vi ska gå & betala våran biljetter till Boden.... yeeeah:D efter Boden så ska jag åka till Sommar skaraland:D & det kommer noooooooooog bli super kuuuuuuuuuuul yeeeah snart börjar skolan oxå...:( eller om en månad liksom.... vill inte till skooooooooolan:( men aja blev ett kort inlägg för jag har ganska brottom nu... men vi får väl höras när jag har kommit hem från Stan eller något...!!! Hugs/Sillan!!





 Joel Kinnaman!!! OMG han är bara så snygg jag döööööööööööööör ohhh holey shiiiit va snygg han är!!!!!


Kommentarer
Postat av: Alice

är det inte han som är typ med i "the Killing"? och snabba cash? Bruce Wills är myk snyggare han knäcker alla!!

2011-07-11 @ 15:06:10
Postat av: Bella

hahahahah han va på samma bio graf som mig:D hahah New moon:D hahahahah Alice hahaha vakna hahaha han är med i The killing,snabba cash,Beck och några andra oxå tror jag hahahah Bruce Wills har spelat i många filmer... kan bara säga en som han är med i hahah Die hard:D hahaha du vet ju allt om Bruce Wills hahah Kinnaman knäcker Wills ögon:D

2011-07-11 @ 20:10:26
Postat av: Linn

hahahah bella du glömde Johan Falk:D hahaha Kinnman är en mycket bra skådespelare han har ju vunnit årets manliga skådespelare och det här bli hans 13 film som han gör nu kommer inte ihåg va den heter men den är grymt bra!!! bättre än Snabba Cash jag måste säga att Bruce Wills är grymt snygg i Die Hard men nu är han bara en Gubbe:D hahahah

2011-07-11 @ 20:36:16
Postat av: Emii

hahaha Bruce Wills är mycket bättre... Joel Kinnaman vann årets manliga skådespelare men det betyder inte att han är bäst Bruce Wills har varit med i flera filmer änn Joel Bruce har vunnit allas hjärtan i USA och vad har Joel gjort för sverige? hahaha inget alla säger han är kung men Bruce är Kung!!!

2011-07-11 @ 21:41:04
Postat av: Annih

va säger du Emii? Joel Kinnaman är bättre hahah Willis är bara en gamal Gubbe han är snygg i filmerna men Joel knäcker Bruce Joel kinnaman har gjort sverige bättre och vi är stolta över han för han vann Guldbaggen för sveriges bäääästa manliga skådis och Bruce Wills har inte vunnit något.... du ska va stolt över Joel för han har gjort så bra filmer hahaha jag såg han i T-centralen asså guuud va snygg han är!!! I LOVE KINNAMAN!!

2011-07-11 @ 22:20:33
Postat av: Agnes

jag måste säga att jag int höller med någon.... neeej Bruce Wills och Joel Kinnaman suger:D hehehe Orlando Blom är mycket snyggare!!

2011-07-12 @ 11:23:54
Postat av: Lisa

neeeeeej ingen är snygg Joel är bra men inte snygg Taylor lautner och Robert pattinson rockar Jacob knäcker allas kroppar asssså sååååååååå snygg!!! Joel har inte ens magruttor:D hahaha men bruce åhhhh OMG jag älskar hans ögon så sjukt fiiiiiiiiina

2011-07-12 @ 13:02:15
Postat av: Lisa

neeeeeej ingen är snygg Joel är bra men inte snygg Taylor lautner och Robert pattinson rockar Jacob knäcker allas kroppar asssså sååååååååå snygg!!! Joel har inte ens magruttor:D hahaha men bruce åhhhh OMG jag älskar hans ögon så sjukt fiiiiiiiiina

2011-07-12 @ 13:02:32
Postat av: Maria

jag tror Joel är mödaren i The killing

2011-07-12 @ 13:32:33
Postat av: Jenni

han har oxå spelat i Arn och I skuggan av värmen han ska spela i två st filmer men kom inte ihåg va dom heter assåååå dom är grymt bra!! men Bruce,Taylor,Robert,Orlando är oxå mycket bra skådespelare men Jack Sparrow är bääääst och Harry Potter

2011-07-12 @ 13:44:35
Postat av: Tina

hahaha jag har hans adress:D heheheh

2011-07-12 @ 14:08:52
Postat av: Sillan

Alice:hahaha Bruce wills är bara en åsna:D



Bella:yeeeeah älskar Joels Ögon shiiiiit dom är så fiiiiina hahaha han har varit med i båda arn,Beck,Johan falk-De fredlösa,Johan falk-National target,Johan falk-Leo gaut,Johan falk-vapen bröder,Storm,Hannah med H, den osynlige

Bruce Wills har varit med i Bandits,The kid,Die hard 1-2,Sunsets,Armageddon och fler...



Linn:hahahah bra där Linn Joel är bäääst jag kan säga att Bruce wills är bra i några filmer men nu är han en gubbe som liknar en åsna:D



Emii:hahaha Bruce föddes förre Joel så aaa Bruce har gjort mer filmer än Joel men vänta bara det kommer fler med Kinnaman Joel kanske är kung i sverige och Bruce är kung i USA men alla älskar Snabba cash så snart ligger Bruce längst nere på listan:D



Annih:bra där Bruce är bra men inte bäääst Joel ligger Etta på listan i sverige och han kommer vinna över Bruce det kommer fler filmer av Joel så vänta bara vad Bruce kommer ligga sist!!! Joel har vunnit allas hjärtan i sverige och han kommer alltid vara bäääst!!! T-centralen ligger nära Söder om jag såg han nu så skulle jag svimma på guud asso!!



Agnes:hahahaha det säger du vaah Orlando är bara snygg i filmerna inte i verkligheten Joel har blivit manligare nu när han vann Guldbaggen och Orlando ser fortfarande samma ut som en bebis:D



Lisa:hahahaha Robert pattinson är bara snygg i Twilight men kolla hur han ser ut nu en Knarka langare och Taylor ehm jaa han är snygg men fortfarande Joel knäcker alla hahah har du sett Joels kropp eller? haha han har ju alltid tröja i filmerna det måste hända lite action i hans andra filmer jooh juste man såg hans mage I skuggan av värmen och jag kan säga att Joels kropp är myk snyggare än Taylor Bruce ögon knäcker inte Joels kinnamans ögon:D så daaah



Maria:hahaha har du svalt en sten? hahahah det är inte han I KNOW THAT Joel är alltid med den där polisen Linden eller va hon heter jag tror det är han me svart hår Brian eller Jasper!!



Jenni:jooh i båda Arn faster faster tror jag den heter... jooh dom är det men eyy va kom Jack Sparrow och Harry Potter från? hahahah Jack Sparrow är oxå en knarka langare som Robert Pattinson och Harry Potter va ska man säga? joooh han är bara en liten unge:D



Tina:han bor på Södermalm jag vet:D ge mig hans adress nu plzzz

2011-07-12 @ 14:48:27
Postat av: Alina

Saga Varga:D Ben Stiller är mycket finare

2011-07-12 @ 20:12:38
Postat av: Victoria

har han tatuering? jag visste inte jag är hans största fan och inte vet att han har tatuering uff jag har träffat han flera gånger i sverige jag och Joel har haft kontakten men nu pratar vi inte så mycket Joel och min pappa va mycket bra kompisar asså det känns som om Joel är en storebror för mig... jag skulle vilja att Joel va min storebror så jag kunde kasta ut max och adrian:D Joel ären mycket bra skådis han är så snäll mot alla och trevlig

2011-07-12 @ 21:31:04
Postat av: Jasmin

assssssså jag bara älskar HAAAAAAAAAAAAAAAN så jävla besatt av Joel asssssssså ohhhhhh jag måste bara se haaaaaaaaaaaaan !!!

2011-07-12 @ 22:18:42
Postat av: Ronja

jag vet varför du ska gå på Söder hahah för träffa Joel Kinnaman:D

2011-07-13 @ 12:48:03
Postat av: Stella

hahha kommer han ens dit? hahaha han kanske inte är hemma:D

2011-07-13 @ 12:57:42
Postat av: Sillan

Alina:va fick du Saga Varga ifrån? öhhh hon sjunger hon är inte med i någon film:D haru blivit crazy hahah aha nu fattar jag du vill bara plåga mig aha hahaha du vet att jag inte gillar Saga Varga hahaha:D vem är Ben Stiller? aha äre han som är me i Tropic Thunder..



Victoria:hahaha han har typ 4-5 tatuering allafall va jag har sett...din pappa kände ju alla ju... och du har fett lyx jag vill oxå kunna hålla kontakten med han:D hahahah kasta ut dom da:D hahah jag tror han är en jätte trevlig människa om jag hade träffat han nu så skulle jag svimma och bli helt stum jag skulle bara kolla på hans snygga ögon :D



Jasmin:hahaha tror många älskar han!! men jag meeeeest yeeeh hahah gå och knacka på hans dörr:D hehehjag måste se han förre diiiiiiig:D heheh



Ronja:hahahaha där sprack min hemlighet:D hahaha joooh det är klart jag ska till Söder bara för träffa han:D heheh



Stella:hahah alla kändisar går på bio när det är bio premiär:D hahaha så han kanske är där annars får jag gå & knacka på han:D men kommer svimma framför hans dörr:D hehe alla skådespelare/kändisar går på bio när det är bio premiär kanske jag ser danny oxå:D för danny bor oxå på Södermalm nästan på samma gata:D

2011-07-13 @ 14:07:53
Postat av: Isabelle

hahaha kolla när dom intervjuar Joel när han vann Guldbaggen för manliga skådespelare hahaha han säger" såklart jag ville ha den... den är ju fin" hahah guud va jag dör av garv när han säger så:D han säger så om han vore full:D eller bäng:D hahah han är bara för skön asso

2011-07-13 @ 14:23:02
Postat av: Sillan

Isabelle:hahaha har snart sett den 1000 gånger & kan inte sluta kolla på den assssso hahaha neeej han är inte bäng han va bara lite full... han hade druckit några glas champagne... för han va glad av lycka hahahah jag bara älskar den videon så gullig!!!

2011-07-14 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0