Emii is writing

Tjena mitt i bena;) juuuh det är Emii som skriver:D länge sen vah? juuuh jag vet ;) Sillan sitter här med mig eller She cleans my room;) om någon vill ha hjälp med städning så är det bara och ringa mig så anställer jag henne;) nei hon blir nog inte glad då hehehe:D ni har nog glömt bort mig...
så jag tar om det igen Jag heter Emii och bor i Huddinge med mamma,pappa,syster och bror jag kommer från Helsingfors... jag är 15 år och jag älskar djur,shoppa,musik,resa,hoppa studsmatta... och vänner är livet och med mera. jag hatar internett,data,idioter,små kryp,spindlar... jag har bott i Sverige i snart 15 år... något mer? juuuh jag är bästis med Sillan och Jenni... vi har gjort så många minnen som jag aldrig vill glöma I LOVE YOU GUYS!!!!
Sillan är så trög me sina bilder så jag kommer slänga in alla bilder om någon timma eller något... måste fixa dom i Paint... but stay here they will come today...!!! neeei nu måste jag väl sticka måste kolla hur min städtant mår:D heheh men but STAY HERE!!! jag kommer nog blogga framöver... tror Sillan inte orkar blogga mer... men jaa Emii is saying goodbye!!

 I LOVE YOU SWEETIE!!!


har ingen bild på dig Jenni:( men du vet att jag ÄLSKAR DIG!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

vart är bilderna EMII? I LOVE YOU TO BITCH!!! tnåååå vilken söting på bild

2011-07-30 @ 10:22:54
Postat av: Agnes

ja Emii vart är Bilderna som du lovade att lägga in:D hahahaha hon kan gärna komma till mig och städa oxå:D heheheheheheheh anställ henne för mig:D heheheheheheheheh Emii du glömde sjunga och dansa:D heheheheh har Sillan löshår?

2011-07-30 @ 11:04:53
Postat av: Linn

hahahah ni är så sega asså det kommer ta 100 år och sen kommer bilder:D hahaha Emii va rolig du är hahaha internett och data hahahah:D

2011-07-30 @ 11:20:16
Postat av: Alice

hahahahah aah Emii vi väntar hahah orkar inte vänta i 10000 år:D heheheheh so take your ass and speed up:D hahahah har aldrig sett nån människa så seg hahah ni är dom segaste i hela världen:D en snigel är ju snabbare än er:D

2011-07-30 @ 14:28:48
Postat av: Bella

hahahaha hur länge ska vi väääääääänta? hahahahahah asså jag tror någon annan får ta över den här bloggen som inte är så seg:D

2011-07-30 @ 18:54:35
Postat av: Annih

hahahah när det gäller Emii så tar det låååååååååångt tid hahahahah:D så ni får nog vänta i 2000 år :D

2011-07-30 @ 19:17:35
Postat av: Alina

hahaha varför klagar ni? dom kommer när dom kommer:D

2011-07-30 @ 19:49:03
Postat av: Alicia

heheheheh va sköööööööööna hahahah kolla efter 100 år så kommer det finnas bilder:D hahahahah

2011-07-30 @ 21:47:07
Postat av: Felicia

hahahahahah om 4000 år så kommer Emii lägga in bilder:D hahaha när ska du och Sillan se Takida?

2011-07-30 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0