Explosion i Oslo....

Idag  så fick jag veta att det va Explosion i Oslo... asso hur kan man va så dum att spränga i cetrum i Oslo? asso det är ju bara helt sjukt asso jag har alltid trott att Oslo va ett lungt ställe men asso herreguuud vilka idoiter det finns ute!!!!! någon försökte spränga i Stockholm  förut men det gick inte så bra.... asso herreguuuuuud alla terrorister kan gå & dööööö asso jag tror den här idioten som sprängde ville göra som Bin Ladin..... asso jag hoppas det bara inte kommer till Stockholm nu.... man vet aldrig vad som händer med Världen... Victoria om du LEVER skriv!!!!!! vill bara säga att Oslo kommer aldrig bli samma igen!!!!!!!! asso fuck the terrorist!!!!!


imorn åker jag hem till Stockholm igen.... vill inte åka hem... men men jag ska åka till norge 12 aug... så aaah har haft jätte roligt hääääääär vad ska man hitta på när man kommer hem ? ehm neeeh nu tänkte jag kolla på SHUTTER ISLAND men jag slänger nog in bilder på söndag.... men vi höres...

Kommentarer
Postat av: Emii

Victoria lever jag vet så va inte orolig.... jag blev helt chockad när jag såg det på nyheterna... snart spränger väl någon hela Världen... eller det går inte... Norge är i krig nu... hur kommer din farbror hem imorn? och hur kommer du hem? asså han som gjorde det gillar inte Norge kanske de va hans vän som gjorde det i Sverige... bara du kommer hem:(

2011-07-22 @ 21:00:43
Postat av: victoria

yeeeeeees jag lever Emii han är bara inte sjuk han är cp som spränger sitt eget hemland han är normann som är sjuk i huvudet först så spränger han i Centrum och sen på Utoya... asså helt sjuk asså jag gick på Karljohans gata i fredags och sen på lördag händer det här asså helt sjukt asså

2011-07-23 @ 19:35:56
Postat av: Jenni

hahaha Emii hon kommer hem för hon ska inte åka den vägen ens hahah men aaah det är helt sjuuuuuuuuukt asså!!! asså vilka sjuka människor det finns asså jag vill bara skjuta han som sprängde allt!!!!

2011-07-23 @ 19:45:00
Postat av: Felicia

asså vad händer med världen asså Amy Winehouse är död och så spränger någon idiot i Oslo asså det är ju bara helt sjukt asså älskade hennes röst....

2011-07-24 @ 15:05:51
Postat av: Bella

han är bara inte en idiot han är en jävel men det kan finnas en till som har varit me den jäveln men polisen har fått tag i den jäveln han får 20 år fängelse men han borde brännasare u home now?

2011-07-24 @ 15:14:24
Postat av: Annih

hoppas dom skjuter han i fängelse..

2011-08-06 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0