Grattis Victoria!!!

tingeling... jag vet jag har inte bloggat snart på 1000 dagar... neeeh men jag måste skärpa mig... det har inte hänt så mycket... bara hämtat biljetter till Boden!!! på söndaaaaaag åker jag!!! läääääängtar & Emii & Isak har nu kommit hem från Suomi så ska väl åka till dom imorn & säga hejdå till dom för jag kommer inte kunna se dom på en hel vecka...:(  men det ska bli så skööööööönt att komma bort från alla idioter... neeh just nu kollar jag på Victoria dagen för Victoria(Kronprinssesan) fyller år idag SÅÅÅÅ GRATTIS!!!


Jag & min dumma kompis(Emii) hade ett samtal om Joel Kinnaman... & så här va det
"Emii -försk inte & haffa på Joel Kinnaman för han är min"
"Jag-hahaha du gillade Bruce Willis nyss"
"Emii-jag gjorde det förut men han är ute nu"
"Jag-hahahah då får vi se vem som tar Joel först"
"Emii-om du börjar springa nu så kanske du hinner & få han först"
"Jag-hahaha jag behöver inte springa för jag vet att jag får Joel förre dig"
"Emii-hahah då springer väl jag då"
"Jag-haha lycka till"


aaa jag vet att vi är galna:D
nu tror jag ska gå & kolla på "the killing"


 
två bilder på mig som är helt fucked up...


Kommentarer
Postat av: Jenni

hahaha ni är bara för sköna tjejer hahaha the killing börjar inte nu hallå kärring halv elva börjar det:D ha det bra i Boden och snygga bilder ser ut som du har löshås:D miss yaaah

2011-07-14 @ 22:10:55
Postat av: Alice

eyyy flickor ni ska inte haffa på Joel för han är lixom 31 hahahaha haffa Justin Bieber:D hahahaha

2011-07-14 @ 22:29:09
Postat av: Bella

hahahaha va skööööna hahah ni behöver inte ens haffa på någon ni har era boys:D hahaha hur va Harry Potter? va Joel oxå där?

2011-07-15 @ 15:17:07
Postat av: Jenni

hahahaha Bella jag och hon kom inte in på samma biograf hahaha jag kom in på samma biograf som Joel kinnaman:D hahahaha du skulle bara sett hennes minn när jag kom ut från biografen hahaha hon va inte glad:D hahahah Joel satt en rad förre mig:D fett lyx asså hahah jag visste inte om han ens va i sverige men så hamnade vi på samma biograf:D

2011-07-15 @ 15:36:46
Postat av: Alina

hahahaha på rikigt att Joel Kinnaman va där hahaha:D dör av garv hahaha säkert alla fjortisar bara åhhh OMG där är Joel åhhh hahaha säkert dom kollade hela tiden på Joel istället för filmen hahahahaha du får ha det så bra i Boden

2011-07-15 @ 15:42:47
Postat av: Sofia

haffa inte på någon ni har era killar.. Joel ärnog inte så bra för er... hallå han är lixom 30-31 hallå flickor ni måste tänka lite... man vet aldrig om han är pedo eller något... men allafall ha så roligt i Boden

2011-07-15 @ 20:51:34
Postat av: Sillan

Jenni:hahaha löshås? hahaha löshår menar du väl haha neeh inget löshår det blir bara så när jag plattar håret..:D hehehe naaaw tack sweetie naaaw miss u to!! fast jag såg dig för två dagar sen:D hahaha



Alice:hahahaha Justin fever bieber kan dra så långt bort hehehe han är ju en tjej hahahahaha:D



Bella:hahaha men hallå får man inte drömma elr hahahah:D det va bääääääst!!! hahaha aa fast inte samma biograf som mig samma BIOGRAF som åsnan JENNI HAHA:D



Jenni:din åsna jag har inte lust och prata me dig:( din åsna asso jag har dåligt samvete bara för det:( asso din åsnaaaaaaaa jag ville baa gå ut från biografen... & slänga ut någon från biografen så jag kunde komma till Joel men jag struntade i det :D men det va ju bra att "jag" fick se han!!



Alina:hahaha det va mest fjortisar på den biografen som han va på hahha jag hade fått fel biograf hamnade mellan alla idioter(alla invandrare):D hahaha aaah min kompis(Jenni) som jag gick med hon bara messa mig & sa" OMG du ska bara se alla fjortisar slänger popcorn på Joel" hahaha jag sa" hahaha men kolla på mig da jag är ju enda svensken här jag vill bara spy på alla idioter" hahaha taaaaaack du:D vi måste ses snart!!(efter boden får det bli)



2011-07-15 @ 23:20:00
Postat av: Sillan

Sofia:hahahha sofia såg inte din kommentar:D hehehe hahaha menar du allvar? asso vi skämtar ju asso jag skulle aldrig haffa på han elr kanske jag skulle:D hahaha han är ingen pedo han är en vanlig kille som älskar sitt liv & älskar att vara skådespelare hahha den som är pedo är nog Isak :D hahahah naaaw taaack!!

2011-07-15 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0