Home after Åland....

uff måste bara skriva asso jag har blivit helt besatt av det här.... eh? asso man blir liksom störd...  men shiiiiit it.... idag så har jag varit i Åland hela dagen... vi åkte typ här ifrån klockan 6? & kom hem för en timma sen kanske...? efter jag kom hem så åkte jag direkt till Huddinge... vi åkte från Stockholm & fick byta båt i Mariehamn..? till Stockholm igen...? hahahaha de va en som jag känner han åkte vidare till Åbo...:D hahaha han missa båten... hahaha så han kommer imorn hahaha:D det blir en lång resa för han hehehe:D

neeeh men aa nu sitter jag i min Lilla by(Huddinge) & det är alltid så trevligt:D & jag fattar inte varför jag cycklade till Huddinge... I`M STUPID YEEAH:D jag & Emii ska snart hoppa studsmatta tror jag... eller jag vet inte... jag kommer nog somna i studsmattan eller på vägen till Studsmattan :D hehehe är så trött efter den här resan... men det gick bra allafall... imorn ska jag bara sova:D hahaha neeeh jag vet inte vad jag ska göra imorn... pappa snacka något om Parken Zoo (Eskilstuna) så får väl se om jag & pappa sticker dit imorn... eller så sa han att vi skulle åka på Lördag? eh vet inte...? på Söndag åker jag till Södertälje & är där i en vecka... & sen på måndagen där... så ska jag till tandläkaren... ska nog få min Tandställning då... I THINK.... vet inte ens vad jag skriver... dålig info I KNOW... men ni får ursäkta mig... för är så trött!!! min mobil är fucked up... so sorry if I send SMS to you fast jag inte ska skicka ens... jaa men det va väl allt? ehm får väl höras imorn eller någon dag... have fun and live your life!!!!!!/Hugs Sillan!!!

p.s alla bilder som jag ska lägga in får ni vänta med lite... SO SORRY SORRY SORRY men bilder kommer snart JAG LOVAR...!!!!

Kommentarer
Postat av: Emii

du är alltid seg med dina grejer heheh aha äre han som bor i Huddinge(my dear Huddinge) heheheh om du somnar där så får du sova med Björnarna heheh :D hehehe hitta du några snygga killar:D haha vet att du inte gjorde det men ja :D have fun!!! I LOVE U SO MUCH det vet du redan har nog sagt det 10000 gånger nu:D heheheh<3 vi kan cyckla om du vill:D hehehe neee skojjar med dig vet att du är trött efter cyckel resan hehehe:D

2011-07-28 @ 21:56:31
Postat av: Jenni

hahahaha du missa The Killing:D

2011-07-29 @ 12:16:37
Postat av: Agnes

hehehe Emii vilken cyckel resa? vilken båt åkte ni?

2011-07-29 @ 18:09:06
Postat av: Bella

hahaha vi får nog väääääääääääänta tills vi blir över 100 år:D heheheh vilka båtar åkte ni?

2011-07-30 @ 18:55:40
Postat av: Sillan

Emii:hahaha neh inte han.. han va inte ens med oss... men tror du inte känner han... eller du känner hela STOCKHOLM:D eller inte hela stockholm:D hahaha kan du sluta tjata om dina killar börjar bli sjukt jobbigt asso:D heheheh snart 200000 gånger:D jag vet jag vet:D hahahha cyckel resan va inte jobbig:D



Jenni:hahahaha neeeh missar aldrig:D hur kan man missa The Killing när Joel är med går inte & missa:D



Agnes:hahaha min cyckel resa snackar hon om:D först Isabella & sen fick vi byta i Mariehamn till Amorella:D



Bella:hahahha joooh när det gäller min & Emii`s del så aaah:D hehehe från stockholm Isabella & sen fick vi byta till Amorella:D



2011-08-12 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0