home from camping:D

tingeling är nu hemma från campingen som va i södertälje:D det va ju så himla roligt där glömmer aldrig det:D va där me galna folk:D yeeeeh hahaha vi gick ut klockan två & det va kåååål mörkt asso...:D men jaa minnen always!!! just nu kollar jag på Harry Potter yeeeh Sista Harry Potter är 13 juli & då ska jag gå & kolla på den... men vill inte liksom för det är sista filmen... alla filmer av Harry Potter har varit så braaaa...!!!!

men aja typ förra veckan va det Lådbillsrally... & det va ju bara helt sjukt asso:D hahahah kommer slänga in några bilder från Lådbillsrally:D soo take it easy plzzz  nästa helg åker jag till Boden:D yeeeh kommer bli så kuuuuuuuuul asso!!!! måste packa väskan oxå:D eller jag har ju redan min väska klar från södertälje:D yeeeh så jag slapp det:D aha va ska man skriva nu? har nog skrivit allt som ni behöver veta eller? så ska väl sticka & kolla klart på Harry Potter men ni får ha de så bra så ses vi Kisses and Hugs from SILLAN!!


 Volbeat-Still Counting


Kommentarer
Postat av: Victoria

welcome home welcome hom sweet<3

2011-07-08 @ 22:29:13
Postat av: Jenni

vilken bio ska du gå på? kan jag följa me? ha så kul i Boden

2011-07-09 @ 14:16:27
Postat av: Emii

ha det bra där borta I have really good in SUOMI:D hehehe du ska bara veta :D I LOVE U SWEETIE jag hoppas jag hinner komma hem innan du åker annars får jag träffa dig efter Boden I MISS U :( SEE U SOON

2011-07-09 @ 15:33:41
Postat av: Alice

hahaha jag ska till Kiruna:D vilken dag åker du till Boden? jag kan ju ringa dig för Kiruna ligger ganska nära Boden men måste bara veta när du ska åka!!

2011-07-09 @ 16:15:01
Postat av: Sofia

visste du att Jedward är först i Kiruna och sen Boden nästa vecka:D

2011-07-09 @ 20:17:30
Postat av: Bella

trevlig resa<3

2011-07-09 @ 22:41:10
Postat av: Sillan

Victoria:nåååå tack sweet Grattis till Storasyster när kommer lilla Stella?



Jenni:jag vet inte ens om jag ska gå men jag tror i Stan... nåååå tack sweet!!



Emii:hahahah jag vill inte ens veta jag vet vad du gör:D du får ta & komma hem nuuuuuuuuuu jag döööööör snart för jag saknar dig:( come home nooooooow!!!



Alice:hahahah lilla Alice Kiruna ligger längst upp:D Boden & kiruna ligger inte så nära men om du va i Luleå så kunde jag nog träffa dig men om du ska åka för Kiruna till Boden så tar det nog en dag eller några timmar:D jag åker på Söndag kväll & är i Boden måndag morron klockan 7.45 tror jag asso jag åker tåg:D men vi får ses när jag kommer hem:D ha det bra i Kiruna!!



Sofia:joooh jag vet dom är i Kiruna på Onsdag & i Boden på Fredag & jag åker på söndag så hinnar nog inte träffa Jedward men det skulle va jätte kul om dom är kvar:D



Bella:tackar!!

2011-07-10 @ 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0