Home sweet home...

yeeeeeah rubriken säger allt.... så skönt att vara hemma.... har haft skit roligt asso den veckan har gått jätte snabbt.... kändes som jag bara åkte & sa hej.... jag har tagit sjukt mycket bilder...? men pallar inte lägga in dom idag... så får nog bli imorn eller något.... är ganska trött efter den här resan... & nästa söndag åker jag till Södertälje... yeeeeeeah.... jag tror jag ska gå ut & cyckla lite.... eller ehh jag vet inte om jag pallar liksom....jag tror jag ska sticka till Huddinge snart? eller eh jag vet inte... tror jag ska sova:D har inte sovit snart på hela veckan...? det va lite jobbigt & sova brevid en som snarkar.... hahaha jag slängde ut pappa från tältet...:D hehehe i fredags fick han sova ute:D hahaha för han snarkade så himla mycket....:D heheheh

asso vart är världen på väg? asso Amy Winehouse är död & så går någon & skjuter & spränger asso herreguuuuuuuuuuud snart 92 st som har dött asso OMG!!!
tappa min mobil i Boden... så fick ta min gamla mobil.... FUCK THIS-.- neeeh men nu ska jag väl sticka någonstans.... so stay here tomorrow pitcures is coming tomorrow.... OK right so everybody take it easy!!!
har försökt fixa min design men går inte så bra.... men aja see u all!!!!


lyssna vilken bra rööööööööst!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emii

nej kärring kom till Huddinge jag kan hämta dig med motorcyckel om du vill? joooooooh come on now jag kommer och hämtar dig då stå på parkeringen om typ 10-15 min ok?

2011-07-24 @ 15:47:56
Postat av: Jenni

vaaaaah kommer du till Huddinge? I need to see u!!!!! vi går till Kyrkan och lägger ljus för dom har dött i Oslo see u later

2011-07-24 @ 16:13:55
Postat av: Lisa

welcome home welcome home sweet!!

2011-07-24 @ 18:43:46
Postat av: Bella

har du kommit hem? vilken tid kom du hem? du sa inget till mig att du kom hem:( men välkommen hem sweet

2011-07-24 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0