Takida in my heart forever and ever

asso jag har inte lust & blogga men gör det ändå... jag fattar inte varför jag gör det men aja... idag har jag,Jenni & Emii varit i Norges ambassad i Stockholm & lämna blomma & ljus... asso det va sjukt vackert!!!! det va jätte mycket blommor & ljus.... jag lämnade min Norska Flagga.... asso jag började gråta... för det va så himla fint & så himla sorligt & stå där.... för man tänkte på alla dom som har dött...  det va helt sjukt asso... tårarna bara fall ner.... snart börjar jag gråta borde inte skriva det här... men aja... just nu sitter jag här & pratar me Jenni... vi snackar om allt... din galna kärring:D imorn sticker jag till Uppsala för Emii & Jenni ska göra något...? vet inte vad men aja... kommer hem imorn kväll... sen på onsdag sticker jag till Åland.... juuuuuh:D ska gå & kolla på Johan Falk nu... har missat halva men shiiiit it....

aaa juste bilder från Boden... kommer nog imorn.... har haft fullt upp idag.... så får bli imorn right? I`M SO SORRY....!!!!!!




 Takida-Was It I

Takida-The Things We Owe

 Takida-Too Late

Takida-Reason To Cry

asssso guuuuuuuuuud bääääääääääääst asssssssso guuuuuuuuuud va jag älskar Takida!!!! ska se Takida i Göteborg yeeeeeeeeeeah Takida is best forever!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

hahahaha bara för Joel Kinnaman är med i Johan falk:D hahaha Takida suger:D see u tomorrow och ha så roligt i Åland:D LOVE U

2011-07-25 @ 23:06:46
Postat av: Emii

hahahhaha gillade du inte nyss Linkin park heheheh som jenni säger Takida suger hårt:D hehehehe ha så roligt i Åland

2011-07-26 @ 16:58:17
Postat av: Victoria

ni ska bara se i Oslo asså hela Oslo är täckt av blommor och ljus asså ni ska bara se asså ni kommer gråta så himla mycket asså igår så kom massmödaren till Oslo... asså nu ska han i fängelse i 30 år asså ni skulle bara sett hur många det va där och kolla när han kom asså man kände ilska bland alla människor asså några sparkade på bilen och skrek" kom ut nu din jävel du ska fan dö i helvetet" men efter 30 år så kan han göraom det då är han bara 60 år asså hur dum kan man vara och säga" jag kunde göra om det" asså den idioten ska dö i helvetet asså!!!! och han säger" många kommer nog tacka mig efter det här" och vem ska tacka han? ingen kommer tacka han!!! alla kommer bara hata han!!! och så säger han till Expressen" jag har inte gjort något oligligt jag är nöjd" asså jag har bara lust och se han när han ska brännas i helvete!!!!!

2011-07-26 @ 19:57:30
Postat av: Linn

asså jag håller med dig Victoria asså han borde skjutas asså han är helt störd asså alla kommer hata han efter allt han har gjort asså såg på Norsk tv igår och när de va tyst minut asså det va bara helt vackert asså jag höll på och falla en tår asså han är helt sjuk och han frågar"hur många har jag dödat? asså herregud han mår inte bra asså jag vill se han dö i helvete!!!!

2011-07-26 @ 21:38:37
Postat av: Bella

såg på tv och det va bara helt sjukt fint asså jag tycker så synd om alla i Oslo asså har lust och slänga han i väggen... asså han är bara helt sjuk i huvudet asså han borde dö

2011-07-26 @ 22:20:28
Postat av: Alice

va oxå där men va där typ igår och det va helt sjukt vackert!!! såg en bild på massmödaren det stog typ" tack för allt du har gjort din jävel du ska brännas" såg på nyheterna att massmödarens pappa sa" han borde skjuta sig själv" han har gjort så hela Norge hatar han såg på Norsk tv igår tror jag och Oslo är ju helt täckt av Blommor och ljus asså sjukt vackert!!!! asså massmödaren ville döda Norges statsminister men han va inte där liksom så massmödaren sköt alla dom ungdomarna för han va arg för Statsminister inte va där.... asså efter 30 år så släpps han och då kan han döda igen...

2011-07-27 @ 13:06:09
Postat av: Sillan

Jenni:hahahaha såklart man kollar när Kinnaman är med:D heheh hahaha du suger:D hehehe åker imorn:D



Emii:hahaha jag älskar Linkin Park jag gillar bara Takida:D hahaha du suger hårt:D hehehe imorn åker jag:D



Victoria:såg på nyheterna nyss typ... & han sa " min nästa plan är & rymma" asso alla kommer hata han hela Världen inte bara Norge...!!! & han sa" jag vill ha data i min cell" asso han borde skjutas nu!!! såg på NRK igår & hela Oslo är fullt med blommor snart har inte Oslo några blommor kvar... men ändå så är det grymt fint!!! jag hoppas han skjuter sig själv i hans cell... hur mår du efter alla som har hänt? du bor ju i Oslo... tänker på dig!!!!



Linn:han är redan i helvetet... hahah när fick du Norsk tv? det va vackert joooh!!! han är cp...



Bella:alla tycker han borde dö... vi kan slänga han i väggen jag & du!!! han är redan död i sin cell...



Alice:joooh hans pappa har rätt han borde skjuta sig själv istället för alla ungdomarna dom hade inte gjort något fel ens... & han kände inte ens dom... hahaha & när fick du Norsk tv? bara för jag har Norsk tv så ska alla ha det:D joooh jag vet det är sjukt fiiiint!!!! joooh jag vet Jens Stoltenberg(Norges Statsminister) han va inte där... han skulle komma på Lördag till VG huset... massmödaren kom en dag tidigare.... jag tycker han borde skjuta sig själv istället för alla ungdomarna... & hur kan han veta att dom va på Utöya? asso fattar inte....

2011-07-27 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0