blablabla...

tjenaaaaaa kom hem för ett tag sen från Tullinge... det va riktigt roligt & vara där... hahahah vi badade oxå... men de va inte så kallt...!! sen har vi bara sett skräckfilm... & jag höll på dööööö på riktigt!!! kollade på den nya skräckfilmen(Insidious) asso jag har sett den typ en gång i skolan... & den va inte så läskig som nu... asso nu när vi kollade på den  så va jag liv rädd... hahaha jag vågade inte ens gå upp för trappan...:D jag rekommenderar den filmen till alla!!!! alla måste ju se... värsta skäckfilmen ever!!!

igår såg vi på Moldavien-Sverige Grattis sverigeeeeeeeeee!!!!!!! nu måste sverige vinna över finland....!!!!!!!!! om finland vinner igen så är det något fel med sverige!!!!!!!!! HEJA SVERIGE HEJA SVERIGE!!!!!! in med bollen i måååååååååååål!!!!!!!!! in med bollen i måååååååål!!!!!!!!! kom igen sverige vi krossar Finland!!!!!!! Finland losar!!!!!!!! Suomiiiiiii is losers:D sweden is beeest!!!!!!!!

min man (isak) messa mig nyss & frågade när jag skulle komma naaaw han saknar mig heheh I MISS HIM TO naaaaw ska snart åka till Huddinge:D Henric(isaks pappa) ska hämta mig snart... Maria(isaks syster) har redan tagit studenten... Grattis Maria!!!! nu har dom fest hemma hos dom såå jaa isak ville att jag skulle komma så måste nog åka till min man:D hehehehe Emii messade mig & sa skyndaaaaaaaaa dig I miss u:( naaaaaaaw heheh I miss u too sweetie!!!!! yeees ska väl plattahåret nu...:D sååå jaa vi ses nog imorn(om jag orkar blogga) heheh men hade gööööött people!!!!!!!
& kom ihåg heja på SVERIGEEEEEE!!!!!!!:D kommer slänga in bilder från Tullinge imorn om jag ska blogga:D annars får ni se dom en annan dag:D Kiss and Tell from Sillan!!


Kommentarer
Postat av: Emii

hörru din unge vi alla vet att finland vinner så ingen snack om den saken:P haha du måste nog komma snart för isak gråter:P hahahaha:D neej men pappa kommer hämtar dig snart right ha på din mobil kärring:D

2011-06-04 @ 17:12:33
Postat av: bella

hahah äru ihop me isak? vaaah du har inte sakt till mig:( men grattis!!

2011-06-04 @ 18:18:05
Postat av: jenni

hahahah hur länge har ni varit tsm? två timmar? hahahah:P men grattis sweet

2011-06-04 @ 18:23:28
Postat av: sara

hahaha tror du verkilgen sverige kommer vinna? sverige har ingen chans finland vinner lätt!! hahaha lol du måste skämta hahaha att isak är tsm me dig hahaha dör av garv:P du är bara en bluff som inte finns!! so sucker hahaha isak driver med dig bara förstå de hahaha jag förstår mig inte på svenskar dom ska gå på allt hahahah lev som jag!! finnarna är ju bäst svenne banan!!!

2011-06-04 @ 19:41:53
Postat av: Emii

sara:man säger inte så sara!! Isak får vara tsm me vem han vill Isak driver inte han har aldrig varit så kär som han är nu asså ska jag gå och säga att du inte finns eller? man säger bara inte så förstå

2011-06-04 @ 20:08:30
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-04 @ 20:38:59
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Albin

Hej där, fin blogg du har här :) Fin tjej, allt bra med dej? :D

2011-06-04 @ 20:42:51
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0