borring......

heeeeyo kom för ett tag sen från studsmattan... trevligt Hugo & dom andra har åkt hem så nu är det inte så mycket folk här... kanske 5 st? hehehe men jag tror alla kommer imorn eller på fredag morgon... I DON`T KNOW...:D solen höller på gå ner... har typ fått 8 myggbet? fett jobbigt asso... aha va ska man hitta på nu? finns inget & göra här liksom bara hoppa studsmatta... det är det enda liksom.... men har kanske hoppat i hela dagen... & det börjar bli tråkigt.... jag saknar Isak så jag nästan dör:( har bara tänkt på han hela tiden... :( han finns i mina tankar hela tiden.... men aja jag kommer ändå hem snart... då får jag krama han så myk.... & internet suger så hårt asso... internet kan gå & dö....  men aja imorn får jag se vad för folk som kommer.... Isak messa mig & sa något jag vet inte jag kan ju inte se... men sen ringde Emii & sa att doms pappa ligger på sjukhus han har fått något problem me hjärtat.... så hoppas han kommer bli bätrre just vet jag inte va jag ska tänka på Isak & hans pappa finns hela tiden i mina tankar nu asso det är bara för mycket som händer nu.... aja men peace/SILLAN!!!


Erik & Kriss kommer till stockholm:D yeeeah!!!


 Erik och Kriss på VG LISTA I OSLO


amazing voice Chris medina har varit i stockholm... & jag missade han:( han har ett stort hjärta!!!


VG LISTA ÄR GRATIS VAAAAH? DOM BORDE GÖRA SÅ ATT SOMMARFESTIVALERNA ÄR GRATIS OXÅ I SVERIGE... ASSO DET ÄR SÅ DÅLIGT ATT NORGE FÅR GÅ PÅ KONSER GRATIS?

Kommentarer
Postat av: victoria M

hehehehe det är det bäääästa!!! heheheheh bara för norge är fint land:D hehehe då får man gå in gratis:D heheheheh jag tror alla tänker på han.... nu

2011-06-22 @ 23:43:04
Postat av: Jenni

Chris Medina har skit fin rööööst!!! asså älskar hans röst!!! helt amazing!!! Henric mår bra han får komma hem igen

2011-06-23 @ 11:11:33
Postat av: Emii

han mår bra han får komma hem i kväll... Chris Medina har skit fin röst och hans tjej åhh hon är så fin!!!har dom inte så i sverige oxå att man får gå Gratis? jag tror det är så på vissa festivaler... du får ta och komma hem snart MISS YOU BITCH:(

2011-06-23 @ 13:10:00
Postat av: Alice

Chris Medina va i stockholm en gång och i norge två gånger... Erik och kriss måste jag träffa vi går tillsammans när kommer dom?

2011-06-23 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0