dåligt väder ute....

Heeej alla:D vilket dåligt väder det är ute.... skit tråkigt & vara ute hehe Emii & jag ska snart hoppa studsmatta:D hehehe när vi är klara med Muffins... hahahaha asso dom smackar MJÖÖÖÖÖÖÖL!!! hahahahah Emii hur mycket mjöl la du i? hahahaha säkert hela mjöööööl påsen... HAHAHAH ja vi kan inte laga mat:P hahaha jag kommer aldrig bli KOCK:p hahaha jag kommer göra så att folk blir sjuuuka:P hahahaha jag tror jag & Emii ska starta eget hahaha Sillans & Emiis missfoster kök:D eller missfoster Kockarna:D hahahahah jag har MJÖL i ansiktet bara för Emii slängde mjöööl på mig:D hahaha köket är helt mjölit:D hahahahah vi är verkligen galna Emii mest:D heheheh:D det är bara & börja om:D heheheh neeeh men tingeling måste gå & städa upp nu innan Emiis föreldrar kommer hem:D

Kommentarer
Postat av: alice

hahahaha va sköna:D

2011-06-17 @ 15:15:28
Postat av: bella

Grattis Emii!!!!

2011-06-18 @ 12:05:31
Postat av: Emii

heheheh det va roligt inte när Isak skrämde oss hehehe tack Bella

2011-06-18 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0