Grattis Emii kärring!!!!

Hola:D Grattis åsna neeeh Grattis Älskling hoppas du får en super bra dag idag... I LOVE U I LOVE U!!! det blev ingen fest för Emii är sjuk:( men hon sa att vi ska ha festen veckan efter midsommar...  men Grattis sötnööööös jag älskar dig!!!! jag kanske kommer förbi en liten stund!!!! ska packa oxå åker ju imorn trevligt det... kommer hem nästa söndag & då kan jag blogga igen.. eller vi får se om jag tar med datan till Södertälje... vi får se... men nu ska jag sticka & platta håret jag ser ut som troll:D heheh men alla får ha en super bra MIDSOMMAR!!!!!! kisses and Hugs from Sillan!!!!


Grattis älskling!!!! Emii har färgat håret om ni inte visste det....  Isak & Emii!!!

Kommentarer
Postat av: Emii

naaaw tack sötnos!!! det är bara och komma men kom ihåg jag orkar inte göra något:( jag började känna mig sjuk igår:( jag tror bara för vi va ute i regnet:( men det är bara och komma

2011-06-18 @ 13:49:42
Postat av: bella

naaaaw krya på dig Emii och Grymt Grattis!!!

2011-06-18 @ 13:57:40
Postat av: alice

Grattis sötnos!! ha det så bra krya på dig!!!

2011-06-18 @ 17:53:15
Postat av: victoria M

Grymt Grattis EMII festa inte för mycket bara :P hoppas ni har det bra i Sverige jag har det bra i Norge:D har ni varit hos pappas grav? Grattis EMII!!!

2011-06-18 @ 18:29:49
Postat av: Jenni

Graaaaaaaaattisssssssssss Emii åsna:D heheh Grattis sötizzz ha det bäst:*<3

2011-06-18 @ 18:41:19
Postat av: Maria

Grattis syster ha det bäst i Huddinge trist att du är sjuk jag har det bra i Göteborg vi ses när jag kommer hem GRATTIS LILLA SYSTER HA DET BÄST!!!<3

2011-06-18 @ 19:12:33
Postat av: Isak

hahaha Grattis syrran hahahaha det va tur att du nte hade fest hahah:D hahah men Grattis myra:D

2011-06-18 @ 19:37:00
Postat av: felicia

Grattis Emii

2011-06-18 @ 21:37:08
Postat av: silvia

Onneksi Olkoon heheh kolla jag kan skriva på Finska:D heheheh Grattis finnish girl ha det bäst guuud va lik du är Isak Grattis så mycket Emii!!

2011-06-18 @ 22:30:52
Postat av: sanna

Onneks Olkoon serkku du får ha det bäst och kanske vi kan komma till Sverige efter midsommar det skulle va kul och få träffa dig Kullanmuru alla hälsar och säger Onneks Olkoon du får krya på dig ha det så bra hehehe jag kollar på Google Translet hur man skriver allt det här hehe jag kan inge svenska men nu gick dett bra=) Rakastan sinua serkku terveys Isaac ja maria!!! see you

2011-06-18 @ 22:45:42
Postat av: Emii

Bella:tack Bella!!



alice:Grymt tack Alice



victoria:hahah neej neej :D jodå vi har väl det bra men skulle bli bättre om du kom tillbaka:( din norska kvinna:P yees det har vi.. vi är nästan där varje dag och lägger blomma och ljus taack norwegian girl:P we miss you really!!!



Jenni:hahah tack bitch:P du får oxå ha det bäst i Grekland:( take with me:P



Maria:tack kära syster jaa du får ta och komma hem snart Isak gråter ju:P hehe



Isak:eyy Isak va sägeru jag ville ha fest:( haha tack Gorilla:D



Felicia:tack Felicia!!



Silvia:hehehe Google Translet maybe:P hehe thank u swedish Girl:P hehe alla säger ju det men neej jag är inte lik den Gorillan:P Taaaack så mycket!!!



Sanna:Kiitos Paljon serkku It`s just come voit sanona kiitos kaikille Isak and Maria welcome back KIITOS PALJON!!

2011-06-19 @ 12:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0