Grattis sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello såg ni matchen mellan Sverige-Finland igår? det va bara helt sjuuuuukt asso Zlatan satt först på bänken & sen så va han med i matchen & Zlatan gjorde tre måååååååål whooooo:D hahahah jag tycker synd om Finland... dom gjorde inte ens ett MÅL? naaaaaw heheheheheh men det va bra att SVERIGE vann för Finland tog Guldet i Ishockey.... så det va Sveriges tur att vinna!!! hahahah jag undrar hur Finnarna mår idag...  inte bra:D men vi svenskar mår super bra!!!!! yaaaaaaaah:D 5-0 yeeeeeah:D  jag trodde först Finland skulle vinna men när första målet kom av Kim källström så visste jag att sverige skulle vinna men sen kom Zlatan & gjorde andra målet & sen kom Zlatan igen & gjorde det tredje målet & sen kom Zlatan ännu en gång & gjorde mål & sen kom Emir Bajrami & sen stog det klart & tydligt att SVERIGE hade vunnit!!!!! GRATTIS SVERIGE!!!!!


idag har vi bara städat klassrummet... & sen åkte klassen & spela minnigolf... men jag  va inte med... jag mådde skit dåligt.. så gick hem från skolan....jag har gråtit typ i två timmar...? bara för det har hänt en  sak... som vi inte behöver ta upp... känns som mina ögon ska trilla ut... har gråtit så mycket.... tänker fortfarande på det... kommer nog aldrig glöma det... VARFÖÖÖÖÖR ska det alltid hända mig? jag fattar inte....

imorn börjar vi halv tio.... yeeah 9:orna & lärarna har match... sen efter det slutar vi... sen på fredag äre skolavslutning.... yeeeeeeeeah:D men ska dra mår inte så bra... efter allt som har hänt idag... så får se imorn om jag är bättre....

Kommentarer
Postat av: Emii

läääägg in dina bilder nu!!! har damp på SVERIGE!!!!!! Zlatan är ju bara bullshit:D fatta de asso guuuuud jag va skit sur när matchen va slut prata inte ens me pappa när vi åkte där ifrån alla gick med svenska flaggan hahah och jag bara hål käften fast på Suomi:P hahah kommer aldrig glömma hur dåliga finland är!!!! fast sverige är dåligare!!!

2011-06-08 @ 17:44:59
Postat av: Jenni

hahahahah vem sa att Finland är bäst? hahaha inte jag hahahahah jag & Sillan blev fett glada när sverige vann haha du skulle sett Isak hahah han bara gick ut & skrek hahaha" jävla sverige" hahahaha jag tror alla finnar blev skit sura haha mest du Emii:D

2011-06-08 @ 18:04:42
Postat av: Bella

hehehe Finnarna hade inte glad minn heheheh jag trodde finland skulle spela lite bättre allafall att dom gjorde 2 mål

2011-06-08 @ 18:51:17
Postat av: alice

va har hänt:(

2011-06-09 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0