happy!!!

Hallo gangsters:P näää heeeeey guuuuud va jag är glad.... & jag vet inte varför... heheh:D jag vakna upp & hade värsta humöret:D jag gick inte till skolan idag.. palla inte..:P imorn ska vi typ bara städa & på torsdag ska lärarna & 9:orna ha match sen på fredag SLUTAAAAAAAR VI!!!!!!!! va skööööönt!!!!!! sen äre bara & säga hejdå till skolan:D & så säger vi hey till min nya skola:D kommer nog sakna tjejerna i klassen... & några från 7:an:D men aja & alla andra

igår va jag på Skansen... & det va så mycket foooooolk så jag nästan dooooog:D träffade oxå några som jag känner:D & det va niiiiice.... hehe träffade min man oxå & Emii & Jenni hahahah Emii du hade tur hahah trodde inte du skulle få komma in:D för du hade FINSKA FLAGGAN!! hahahahaha du hade bara FINSKA FLAGGAN av 1500 hahaha va skööööön människa I LOVE YOU MY FINNISH LADY!!! hehehe
vi kom typ hem halv 9? eller aa Emiis pappa hämtade oss... hahaha när vi åkte hem så skrek jag ut genom fönstret HEJA SVERIGE!!! hahaha & Emii skrek HEJA FINLAND!!! hahahah va alla kollade på oss hahah Emii du är helt körd hahaha de va typ bara några som sa Heja Finland & alla sa Heja Sverige:D hahahah vi krossar Finland idag whooooo:D Zlatan är med idaaaaaaaag VI ÄLSKAR SVERIGE!!!

neeeh Emiis pappa ska hämta mig snart såå jaa jag landar i Huddinge:D hahahahah neeeeh...:P men aa det kommer komma bilder I PROMISE!!! so take it easy please!!! & dampa inte som Jenni & Emii gör... PLEASE:D hahaha :D neeeh men ha det göööött så ses vi & HEJA SVERIGEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emii

hahahahah:D vi vet redan vem som vinner:D SUOOOOOMI

2011-06-07 @ 18:09:51
Postat av: Jenni

hahahaha Emii hur kan du veta att Finland vinner? hahaha kolla vem vi har ZLATAN:D hahah och ni har ingen:P hahahah vi vet att sverige vinner ZLATAN ZLATAN ZLATAN:D

2011-06-07 @ 18:14:46
Postat av: Isak

ahahahah lyssna på min syster!!!Go Emii hahahah bara för ni har Zlatan så äger ni nte ahaha alla vet att Finland är bäst:D haha fett dåligt att man nte gick in Gratis ahahahha:D man borde gå in Gratis breee

2011-06-07 @ 18:26:32
Postat av: Bella

hahahaha vem sa att finland skulle vinna? hahahaha va dåliga dom va:D

2011-06-08 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0