Home Sweet Home...

Rubriken säger allt... hemma efter en galen vecka i Södertälje... kom i söndags & sen åkte jag till Emii & va där tills idag asso sjukt trevligt asso sjukt nice & träffa Isak efter en vecka har saknat han så mycket asso I LOVE YOU SO MUCH ISAK!!! måste snart åka till Skansen med Emii för hon har prao? & det kommer va så himla mycket folk asso jag tror hela Stockholm är på Skansen idag...(LOL) för Måns är program ledare för Allsång på Skansen...  aja asso dör av värmen på guuuud så himla varmt ute nästan 38 grader hos mig? asso jag dööööööööör skulle va bättre om de va lite svallare nu.... asso jag älskar sommaren men nu det är bara för varmt!!!! man orkar inte ens göra något nu....  jag tror jag måste åka till Nordpoolen där är det kallt:D neeh men aja om typ två veckor ska jag åka till Boden.... NICE NICE NICE!!!!! men aja nu måste vi sticka hon får inte komma försent liksom... men aja see you!!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

kommer du in Gratis när hon har prao? lycka till i Boden

2011-06-28 @ 16:55:11
Postat av: Alice

Danny kommer va där:D ni har fett lyx asså jag vill oxå träffa han:(

2011-06-28 @ 20:04:08
Postat av: Sofia

jag vill oxå va där:( buuuuuuh september är dääääääääääääär OMG DÖÖÖÖÖÖR och danny är bara för heeeeeeeeeeeeeeet jag dööööööööööör varför tog ni inte me mig:(

2011-06-28 @ 20:34:03
Postat av: Annih

aaaaaaaaah DANNY är bara så snygg assååååå!!!!!!! hahahah Emii jag såg dig typ 5 gånger hahahahah va är Sillan? hahahha hon är försvunnen:D hahahah måns är bara så söööööööööt älskar hans ögon:D hahahah Emii du hade Isaks solglasögon:D hahaha du har skrivit på din panna typ KISS ME DANNY naaaaaw

2011-06-28 @ 20:59:53
Postat av: Angelica

aaah jag ville oxå träffa han:( han är den hetaste!!!!

2011-06-28 @ 22:33:09
Postat av: Emii

hahahahah jag märkte inte ens att kamran kom till mig heheh:D hahaha hon försvann me en kille:D hahahah neeeh hon snackade me någon så aaaah hon missade danny:D heheheheh danny va bara helt bäääääääst!!!!

2011-06-28 @ 23:50:25
Postat av: Sillan

Jenni:hahahaha jag gick en annan väg ingen märkte att jag gick in:D heheh:D hahaha tack!!!



Alice:heheheh men han kommer nog till GrönaLund oxå:D



Sofia:hahahah september va skit bra hahaha neeeh menar du det hahah har märkt de redan när han va med i E.M.D hahahahaha du fråga inte ens:D så hur kunde vi veta att du ville följa me hahah men nästa gång så lovar vi:D



Annih:neeeh menar du det han är den snyggaste på hela jorden:D hahahaha Emii vet aldrig när kamran kommer heheh jooooh hans ögon knäcker allas ögon helt underbara hahaha hon hitta inte hennes solglasögon så hon tog Isaks heheheh :D



Angelica:hehehe joooh alla vet ju det:D hehehehe Danny kanske kommer till Grönalund så då får du vara först i kön:D heheheh



Emii:heheheh du märker det aldrig hahah jag dig 3 gånger när du va på Lotta på Liseberg hahaha Emii jag kände han so sucker:D hahaha neej jag missade inte han jag va skit nära han:D jaaaaaaaaaaaaaa hahah du bara försvann jag letade över hela Skansen efter dig din åsna:(

2011-06-29 @ 14:56:31
Postat av: Bella

Danny har redan varit på Grönalund:D

2011-06-29 @ 17:41:10
Postat av: Alina

eyyyy kärring va ska du göra i Boden?

2011-07-01 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0