home..

hallo.. det blev ingen Trosa(Södermanland) för mig... jag & mina girls åkte till Grönalund... mycket roligare(alltid roligt) dom där kärringarna:P åkte den den där jävla INSANE... asso alla som åker den är bara helt sjuka... jag åkte den en gång & det räckte... hallå fattar inte folk att den är sjuk & alla som åker den är oxå sjuuuuka:P hahahah mina girls ville åka den nya berg & dalbanan...  & kön till den va typ en halv timma? ehh men ändå så åkte vi den... & den är alltid bäst!! hahah Jenni & Emii ni är bara så sjuka asso hahahah hur kan man nästan börja gråta i Twister.. hahahahah:D gud va jag dog hahahah sjukaste dagen asso!! hahahahah & Blåatåget ville Jenni gå av Hahahahah:D guuuud vilken sjuk dag!!! & i spökhuset hahahahah jag höll på dö av garv hahahah Jenni & Emii bara skriker hahahah gangsters:P hahahahah & hur KAAAAAAAAAAAAAN man åka Frittfall? assssso HUUUUR jag kommer aldrig i hela mitt liv åka den NEEEEEJ!!! hahahahah tycker synd om Jenni hahahahah:P Emii lurade henne hon sa"men kom igen den går sakta upp & sakta ner" hahahahah hela Grönalund hörde nog Jenni hahahahah:D

hahahaha nu sitter jag här & pratar me Jenni & lyssnar på min man hehehe(Daughtry) hehehe jag bara älskar han!!! & jag bara älskar Jenni!!!! det kommer ganska mycket bilder från Grönalund... so take it easy.. bree:P Jenni ska skicka dom:P hahaha vi träffade på Jakob Öqvist från Vakna med the voice:P hahahahaha jag bara frågar Emii & jenni är det där inte Jakob från vakna med the voice? hahahah Jenni va tvungen & kolla:P fett pinsamm asso:P hahahah:P tror jag ska se någon film snart I think... men vet inte vilken? hehehe Kanske Harry Potter..? eller jag vet inte...




Emii & Jenni jag bara älskar er!!!!

my boy-Daughtry-Open your Eyes & visste ni att Daughtry kommer komma till Grönalund den 19 juni OMG jag måste vara där klockan 7 hahahah jag måste bara vara först!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

seeexiga vi är!!! we love you to sweetie!!! hehehe Emii är dum:( neeej men frittfall va skit läskig på gud EMII din åsna:( hahaha säkert Emii sover:P

2011-06-02 @ 22:19:31
Postat av: Emii

hahaha jenni nei jag sover inte orka bara inte skriva:p hahahahah vi måste göra om de på gud men då åker vi till Liseberg:P

2011-06-02 @ 22:27:21
Postat av: bella

hahahaha driver du Emii hahahaha Liseberg ligger på andra sidan:P hahahahah ska ni verkligen åka till Göteborg hahahaha:P naaaaaaw va söta!! hahahaha va inte ALEXANDER RYBAK DIN MAN NYSS? hahahahah:P

2011-06-03 @ 12:55:23
Postat av: alice

naaaaw va gulliga:P hahahahah Emii vet du ens va Liseberg Ligger? hahahah va efterbliven:P

2011-06-04 @ 15:44:56
Postat av: sara

hahahah rör inte min Emii!!! fatta annars får du problem eller du har nog problem:D

2011-06-04 @ 19:43:42
Postat av: Emii

SARA:sluta nu!! hon är min bästavän om du inte vill acceptera det så kan du bara dra jag älskar henne förstå det!!! asså sara hon mår inte bra... förstå det någongång... asså alla bara sviker hene jag är inte sånn som inte sviker!! asså du måste ju förstå att hon går igenom en svår tid... hon har förlorat en persson hur skulle du må om någon gick bort? jag tror du skulle må dåligt som hon gör nu!!!

2011-06-04 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0