I cry nooow...

jag har fått några sjuka kommentarer av en tjej som heter sara... & hon skrev att Isak bara driver... jag vet inte om det är sant eller inte... jag vill inte att mitt hjärta ska bli krossat igen... den här tjejen(Sara) går efter Isak hela tiden & Isak bara kollar på mig... han ser ju att jag är ledsen... men ändå så gör han inget...? om han driver så vet jag inte vad jag kommer göra... Jenni & Emii sa att hon gör så bara för att få mig svartsjuk... men okey jag är lite svartsjuk... men jag vet att Isak inte skulle flirta me henne men ändå så gör han inget... han kommer inte ens fram till mig... & jag vet inte varför... sitter på studsmattan med min data... asso tårarna bara rinner...  ska gå en promenad med Isak tänkte jag... till Gustadolfvägen... & då får han säga om han älskar mig eller inte.... känner mig helt ensam... jag vill inte gråta men ändå ¨så gör jag det bara för jag älskar Isak....!!!! jag har aldrig varit så här lycklig som jag är nu... men nu kanske det är över....

Kommentarer
Postat av: Bella

men gråt inte:( när något är fel så gråter jag oxå:(

snälla gråt inte:(<3

2011-06-04 @ 22:08:09
Postat av: Albin

bra här med:D gör s då?

2011-06-04 @ 22:30:08
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: alice

men bry dig inte om henne hon är bara avundsjuk på dig och Isak jag vet att Isak älskar dig

2011-06-04 @ 22:38:26
Postat av: Emii

du måste tro på vad han säger varför ska han driva om det? jag är hans syster och jag vet att han inte driver ser du inte hur lycklig han är med dig? du måste tro från ditt hjärta!! han har aldrig varit så lycklig som han är nu du har gjort så han är lycklig jag såg på dig igår att du va ledsen men va inte det tror du inte Isak oxå va ledsen? jag vet att han va ledsen från hjärtat men jag vet att han älskar dig du måste tro på vad Isak säger!! och bry dig bara inte om Sara hon är bara svartsjuk liksom I LOVE U!!

2011-06-05 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0