i SÖDERTÄLJE....

Hola aa nu är vi i södertälje... & vädret är bara piss... har träffat några som jag känner oxå... hahah vi hoppa studsmatta....(dom har studsmatta här) asso det är typ läger... & imorn ska jag väl vara med dom... kanske bada om vädret är OKEY... några av Isaks kompisar är här & några av Emiis kompisar.... just nu kollar jag på Kick Ass... & internet suger hårt... men men det går & blogga allafall....det är kåål mörkt...? hahahah ska snart gå ut om jag pallar... Hugo messa mig & fråga om jag skulle hänga med dom ut till Bryggan... vi får se... klockan är ju halv ett... men aah det har bara spö regnat... hela fucking tiden men som sakt jag gillar när det Regnar:D heheh kollar på film & snackar me Isak & några andra galna människor... ska väl chilla ut snart... så aa vad ska man mer skriva? ehm men aja hade bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

hehehe skaru inte sova? hehehe och varför föllde inte Isak med? eller Emii? hehehe aa vi får bara hoppas att det blir fint väder... asså varje sommar regnar det... asso shit sverige på gud

2011-06-20 @ 01:26:17
Postat av: Emii

Bella:för jag kunde liksom inte jag och Isak är i Göteborg... heheh Sillan kolla på "Lotta på Liseberg" idag Rybak kommer va med:P

2011-06-20 @ 08:35:12
Postat av: Mary

hade glömnt men kollade gammla kommentarer så märkte jag din :P men aa jag har kille och har oxå fyllt år i typ lördags så tack :) men skicka allt sånt igen :)

2011-06-20 @ 08:39:41
URL: http://maryberglunds.blogg.se/
Postat av: Jenni

Resan till dig:D alex ska göra nytt Album:D

2011-06-20 @ 08:45:25
Postat av: Sillan

Bella:hahaha nej:D jag är på landet:D dom är på Liseberg för att träffa Alex:D haha neeeh haru märkt det nu haha jag har märkt det skit länge:D



Emii:hahah jag vet:D jag kommer se dig & Isak kanske:P men om kamran kommer till dig så Vinka:D & om du kan så be om Autograf av ALex:D har redan 4 st Autografer av han:D hehehe



Jenni:han höller på redan...

2011-06-20 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0