IM BAAACK

hello Sillan här som skriver... :) IM BAAACK:D har ni saknat mig? heheh jag vet att ni har saknat mig heheh:D hur mår ni alla då? själv mår jag super bra..:D super glad oxå men vet inte varför heheh:D det är ju jätte fint väder ut aah jag börjar känna sommar känslan nu... SOMMAR snart yeeeah:D ska snart åka till Huddinge... ska ha en liten fest för Emiis syster(Maria) tar studenten på fredag... Grattis sötis..!! nu är vi lediga torsdag-måndag fett sköööönt asso yeeeah säger jag bara:D jag har haft mycket och göra dom här veckorna... eller ska man säga veckorna...? jag har nog bara varit borta en vecka..? eller jag vet inte... bara skola & allt... har hänt... men nu är jag klar me allt whiii:D
ska kanske till stan på lördag måste köpa en klänning till skolavslutningen... som är den 10 (fredag)
lääääängtar!!!! & har beställt biljetter till Linkin Park konseren... som är den 14 juni OMG läääängtar så mycket så jag höller på dö:D heheh men hallå vem vet inte att dom är bäst? alla vet ju att dom är bäääst!!! på fredag spelar Moldavien-sverige.. och på tisdag eller måndag.. vet inte... men då spelar finland-sverige... och nu får sverige ta & vinna!!
jag har fått en ny data oxå:D(en rosa) vet inte om Emii sa det när hon gästblogga... men jag bara älskar den :D & min mobil funkar inte... lånar Emiis gamla mobil... & den suger verkligen:D hahah Emii du suger:D hahah neeeh men nu måste jag väl göra mig klar & sticka... har tyvärr inga bilder men ta det lungt det kommer... bilder någon dag ja.. men jaa nu får ni ha det så bra!!! fortsätt & läs min blogg:D<3

....
Cowboy girl:D

Kommentarer
Postat av: Jenni

naaaw seexi cowboooy seexi lady:D heheh vi krossar Moldavien och Finland vi måste vinna nu!! heheh när kommer du?

2011-06-01 @ 17:48:53
Postat av: lisacorneliaa

sv; uppdatera ofta, lägg ut mycket bilder, var dig själv och jobba med bloggen så att den ser bra ut! :)

2011-06-01 @ 22:23:45
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: Emii

naaaaw seexi flicka min bebis:D naaaaaw du suger hahah nee man ska väl inte säga så.. neee du är bääst ska man säga:P & såklart alla vet att Finland vinner så ingen snack om den saken hah:D näää men vi får se jag följer med till stan har kollat på en kläning på H&M för 399 måååååste ha

2011-06-02 @ 11:14:45
Postat av: bella

hahahahah Emii hur kan du veta de hahaha sverige såklart:D yeeeeeaaah Linkin park till stockholm? whaaaaa I NEED TO GOING vaaaaaaaaaar? Ericsson Globe?

2011-06-02 @ 13:40:07
Postat av: sara

bullshit!!

2011-06-04 @ 19:45:52
Postat av: Emii

SARA: om du säger så är du bullshit själv!!

2011-06-04 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0