ingen Rubrik här...

tjena mitt i bena:P hur mår alla där ute..? själv mår jag väl bra?  idag så har jag bara städat rummet... ehm roligt... NEEEEJ började städa typ halv två och va typ klar fem? ahhhhh är trött har lust att sova:P neeeeh ska kanske till Huddinge... jag vet inte än... asso Emii & Isak sluta & bomba mig med sms jag ser inte för min mobil är SAJKO!!! ser bara halva typ...? har lust att slänga den i vägen... så jag får en ny mobil:P hehe asso jag ser bara halva den är vit på halva sidan & svart på halva sidan..? ehm? vad ska man skriva nu? ska åka till Kungens Kurva imorn... & köpa KANIN & present till Emii( Grattis kvinna på 15 års dagen) på lördag fyller hon år men aja... imorn ska jag & Emii tälta... heheh på doms tomt:D hehehe & måste packa väskan oxå åker ju till Södertälje på Söndag.... aaah det är mycket jag måste göra nu... men aja det är ändå sommarloooov!!! men aja ska väl ringa Emii & kolla om jag ska komma eller inte.. men men ni får hade så bra alla läsare....!!!!! many Hugs and Kisses from Sillan!!!

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Hej , jo tack jag mår väll bra när solen steker :)

Hur länge har du bloggat? :)

2011-06-17 @ 09:14:19
URL: http://Supersvensk.blogspot.com
Postat av: alice

hahaha ni måste skojja va ni kan väl inte tälta ute i regnet:P kan ja följa me måste oxå köpa en present till henne:)

2011-06-17 @ 10:27:18
Postat av: Emii

heheh aaa vi ska tälta på min tomt:D hehehe men ni behöver inte köpa något till mig blir bara glad om ni kommer!!

2011-06-17 @ 13:28:05
Postat av: alice

det va synd att du blev sjuk men Grattis så mycket Emii!!!

2011-06-18 @ 13:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0