ingen Rubrik...

heeeyo:D aa kommer inte på någon Rubrik... nu sitter jag här i Huddinge... alltid roligt:D yeeah först så åkte jag till Stan me Emii & Jenni för skulle köpa något till Isak för han fyller år idag GRATTIS SWEET:D I love you!!!! Isak har inte kommit hem vet inte vart han är:P men han får ta och komma snart yeeah:D när jag & jenni & Emii va i Stan så va det värsta bråket några fulla människor... asso en blöde skit mycket... POLISEN kom 5 min senare... asso det va det värsta jag har sett på guuuud....
men aja & Jenni filmade det ? jag skulle inte ens våga Filma bråket för tänk om någon kom fram & slog mig eller Jenni eller Emii... dom va bara helt berusade...

men aja det va min dag... aa juste har ni sett Mind your Step i T-centralen asso det är ju bara helt cooooolt hahaha jag visste att den va där men Emii & Jenni gick bara & jag sa bara "akta ni kommer ramla" hahaha & dom bara springer snabbt:P hahaha vilka galningar:D näää men nu måste jag dra & vänta på Isak:D men Kolmården bilder kommer senare... & från Nationaldagen:D klarar ni & vänta:D hahah jag vet att några inte kan vänta:D men ni får vänta:D men aja SEE YOU ALL!!!

 Mind your step

Kommentarer
Postat av: Emii

jag vet det va bara helt sjuuuukt asso hehe jag bara"varför ska vi akta oss" hahah sen när jag kolla ner så tänkte jag heheh:D

2011-06-12 @ 20:29:23
Postat av: Jenni

heheheh de va coolt man tror att de är hål i marken:P

2011-06-13 @ 15:38:08
Postat av: alice

Grattis Isak i efterskott hahaha Isak är bara helt sjuk asso hahaha hans fest blev lyckad:D Grattis!!

2011-06-13 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0