LINKIN PAAAAARK tooooooday!!!!

aaaaah rubriken säger allt LINKIN PARK 19:30 yeeeeah:D åhhhhh vad jag längtar asssssssssso!!!! ska snart åka till Globen måste va där lite tidigare... det är nog trafik & allt skit...
sitter i Huddinge trevligt trevligt:D Emiis pappa ska köra mig & jenni & Emii till Globen hehehe Isak får inte följa me:P heheh joo han ska följa me till Globen & sen åker dom hem igen:P heheheh aaaaaah asso jag vet inte om jag ska gråta eller vara lycklig för är så himla glaaaaaaaaad asso!!!! är nervös oxå:P men det går nog bra asso alla vet ju att LINKIN PARK är  bääääst!!!!! aaaaaah asso jag tror jag kommer dööööööö eller svimma i Globen:D neeeeeej men nu måste jag platta JENNIS hår & sen måste vi sticka men aaaaaaaah peace:P LINKIN PARK HERE WE COME:D aaah GOOOOOOD

Kommentarer
Postat av: alice

hahahah ni tre kommer ju dö där inne heheh:D ha det så bra

2011-06-14 @ 17:42:39
Postat av: bella

heheh tror Emii eller Jenni kommer svimma hahah du vet ju hur mycket dom älskar Linkin park hahah jag vet oxå att du älskar dom mer:D heheh kanske du svimmar istället:D ta många bilder och om du kan så ta autograf:D

2011-06-14 @ 17:53:36
Postat av: Albin

jadå, bara bra, vad händer då?

2011-06-14 @ 18:13:24
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vad roligt! =)

2011-06-14 @ 18:45:25
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Emii

hahaha alice och bella jag dog inte Jenni dog och Sillan:D hahahah men har ingen röst idag min röst är helt fucked up:D men de va bääästa på någonsin!!!!

2011-06-15 @ 13:02:16
Postat av: Emii

aaaa juste Isak vill ha sin tröja:D hehehe kan du komma förbi och lämna den kanske:D eller ha den tills på Lördag asså du får komma om du vill men aa men glöm den inte på lördag hahahaha ska vi tälta på fredag? i Huddinge:P

2011-06-15 @ 13:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0