Linkin Park was AMAZING!!!!

yeeeeeep rubliken säger allt dom va bara helt sjukt bra asso det kommer jag ta med mig för livet!!!! kommer aldrig glöma Linkin Park jag tror det va det bästa på hela sommaren!!!!! herreguuuud va mycket folk de va tror de va typ 10128 människor i hela Globen åhh holey shiiit asso!!!! vi gick fel hela tiden... men ändå så hitta vi våra Platser vi fick trycka ihop oss så att ingen skulle försvinna!!! hahaha Emii sa" vi kan ta Handklovar så då försvinner ingen" hahaha vi hade inte Handklovar men istället fick vi ta ett rep & vi fick knyta det runt magen liksom nää men de va bara helt sjuuuukt asso LINKIN PARK ROCKS!!! hahahah de va någon som slängde BH på dom hahahah:D jag vet inte när vi kom ut från Globen men det tog ganska lång tid att komma ut...  hela konseren va typ 95 min.... jag tror vi va hemma typ halv 1? för det va värsa trafiken & allt... men jag somnade på en gång i bilen... hehehe jag va så trött... orkade inte åka hem så stannade kvar i Huddinge & klockan va typ halv 1 & det kan finnas skumma typer där ute... men när vi kom till Huddinge så somnade jag på golvet:D trevligt trevligt asso jag va så trött på guuud:D & sen sa Isak "kom gå lägg dig i min säng" naaaw sen vakna vi typ halv 2? yeees så äre....
asso min röst är helt bomad liksom... hahaha Emiis & Jennis röst är helt sjuk asso man hör inte när dom pratar liksom:D hahahah har bara druckit te hela dagen... nu ska jag & Emii se någon film... & sen får vi se om vi pallar göra något... neeeh men Emii & Jenni har bilderna så dom kommer skicka dom till mig... min kamra är bara helt FUCKED UP... jaaa men tingeling så ses vi!!!! får bara hoppas min röst kommer tillbaka snart:D

& aa juste jag va oxå i tandläkaren idag... & jag ska få TANDSTÄLLNING!!!! dom sa att jag är precis vid gränsen att få TANDSTÄLLNING...

Kommentarer
Postat av: Jenni

heheh kommer aldrig glöma det asså det tar jag med mig hela livet tills jag är 80 år asså Mike är bara helt sjukt söööööt!!!! ahaha du ska höra min röst nu asså låter som en jävla åsna:D hahah Breaking The Habit och Leaving Out Of The Rest va bara helt sjukt asså alla började sjunga me man hörde inte Linkin Park hehe asså taack tjejer för jag fick följa me asså JAG ÄLSKAR ER SÅ HIMLA MYCKET!!! vad skulle jag göra om ni inte fanns? asså TAAACK TJEJER!!!

2011-06-15 @ 18:34:06
Postat av: Emii

naaaw vi älskar dig oxå du ska tacka henne för jag visste inte ens att dom kom till Stockholm hon visste det hela tiden om ni inte fanns så skulle mitt liv vara helt tråkigt asså ni är dom bästa för mig inget liv utan er jag tackar gud för ni finns!!!! hehehe Grattis med Tandställning du som har snackat om det hela tiden:P heheheh när dom slängde den där BH så höll dom ramla av scenen:P heheh men dom gjorde bort sig ibland men dom rockade loss och Globen rockade loss!!! synd bara att vi inte fick träffa dom bakom scenen och få autograf men allafall vi fick se dom och det va ju det bästa!!!!

2011-06-15 @ 18:56:10
Postat av: Emii

asså jag glömmer alltid bort och skriva det viktigaste heheh men visste du att Didrik har fyllt år? heheheheh din man asså:D

2011-06-15 @ 19:02:08
Postat av: alice

naaaw ska du få det nu? naaaw du som har väntat och väntat hehehe vad bra att de va kul och ven är Mike? hehehe vet inget om Linkin Park hehehe jag är ingen sånn nörd som er:D hehehe

2011-06-15 @ 19:07:02
Postat av: bella

bra att ni kom ut där ifrån din man? hahaha har du en ny man? hehe är jag så efter bliven eller?:D

2011-06-15 @ 20:19:41
Postat av: Alina

va? va roligt jag skulle vilja träffa dom oxå:D vet du om dom kommer komma igen till Stockholm? så säg till mig då:D<3

2011-06-15 @ 21:27:46
Postat av: Albin

Visst visst, är samma som står innanför parantesen på epostfältet ^^

2011-06-15 @ 22:55:19
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Isak

koooooooom nu!!!!!!!-.-

2011-06-16 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0