memories...

tjeeeena ;) är på riktigt bra humör idaaaaag yeeeeeeah:D igår va det fest för Emiis Syster(maria) & festen blev helt lyckad.... Maria tar studenten på lördag... inte imorn... dom ändrade det... men GRATTIS SÅ MYCKET!!! vi hade värsta musiken på... hoppas bara inte doms grannar blev arga på oss... men hallå dom bor ju i Skogen:D hahahah men festen blev helt sjukt braaa!!!! hahaha jag & Emii gick ute i Huddinge typ halv tolv...:P hahah jag hade svenska flaggan & Emii hade finska flaggan hahaha bilarna som åkte förbi & alla som gick förbi sa bara "vi krossar sverige" & jag bara neeeeej "vi krossar er" hahahah va sköna:D hahahah sen gick det typ en kärring ute... med sin hund...& hon bara"Visste ni att Michael Jacksson lever & han hejar på finland" hahahaha jag & Emii kollade på varandra Emii sa" ehm tyvärr så dog han 2009..." hahah kärringen säger" kolla på matchen på tisdag han kommer sjunga" hahahah guuuud va jag dog av garv när vi gick där ifrån:D hahah gamlingar är roliga:D hahahahah  & sen gick vi bara & sa må bästa laget vinna yeeeah:D hahahah
vi äger ju alla I LOVE YOU SWEETIE!!!

igår va det flera killar där oxå men alla killar va fula utan en kille... heheh:P tror han hete Markus... heheh blev lite kär i han..:P heheh blir nog kär i alla killar:D hahahah han fråga" ehm vill du dansa lite.." & jag visste inte vad jag skulle göra.. ehh heheh men jag sa såklart:P & han fick mitt nr..:P heheh men bästa festen jag va på guud...!!!!
just nu sitter jag här med mina galna girls:D heheheheh ska väl chilla hemåt snart... I think... Pappa & jag ska åka till Trosa.. & träffa min Gudfar(Ketil) yees & imorn... vad händer imorn? aah juste ska åka till Tullinge... och träffa(Alina) har inte sett henne på flera veckor eller två månader... kanske... & nu tänkte jag att de va dags att träffas... så aa det blir nog ingen bloggning imorn & inte på lördag heller...Emiis syster maria tar studenten klockan 2 så måste nog vara hos Emii klockan tolv... det tar nog en timma & åka in till stan...  eller jag vet inte...vi kommer åka bil... det kan vara trafik oxå... men aja tråkig info men men det får väl duga... blev ganska långt inlägg:D men det får räcka nu ska fortsätta & snacka lite me mina galna girls... så aah måste åka hem snart men ni får ha en skööön helg... så ses vi kanske på söndag eller på måndag... vi får se... men aja bye alla bloggläsare... Kiss and Tell from Sillan!!!!!

 ehm right...

  ehm right...
Maria sweetie Grattis till Studenten!!
2009...

 Isabel 2009 ..

naaaw Isabel 3 år naaaw I love you so much!!                                            Markus!!  








Kommentarer
Postat av: Emii

hahahah du försökte och haffa på Markus hahahah trevligt:P hahah vi är bäst!! hahah jag tycker synd om dig ingen sa sverige hahaha finland vinner:D så känn på den du:P hahah jag bara diggar Isabel ahah:P seeexi pitcures:D I LOVE YOU TO CUTIE

2011-06-02 @ 17:23:46
Postat av: Jenni

hahahah alla vet att du haffade Markus;) vrf inte bli ihop me han hahah Isabel är fett söt naaaw seexi!!

2011-06-02 @ 18:32:37
Postat av: bella

naaaaaw va gullig!!! Grattis maria

2011-06-02 @ 21:19:33
Postat av: sara

ful.se har du sett den sidan? kolla du finns med!! och du kan bara dra från Emii,Maria och Isak du finns inte för dom!!

2011-06-04 @ 19:45:13
Postat av: Emii

Sara:lägg av nu!! det är inte roligt för mig och henne!!!!! hon kommer alltid finnas för mig,Isak och Maria jag gör allt för henne!!!! Isak gör allt för henne jag och maria är alltid hos henne vad som än händer!!!! så lägg ner nu om du ska fortsätta så kan du bara dra!!

2011-06-04 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0