More pitcures from Kolmården...

Från Safari


Safari

hehe träffade mina släktningar oxå:P
Från delfinshowen...




mina kusiner:P
Gorillan!!





 hehe hade den tröjan på mig:P

Safarin va cooool asso förut åkte man typ bil... & nu åker man typ linbana... & man ser djuren bättre hehe det började regna när vi satt i Safarin & den stannade oxå & vi satt precis under Lejonen asso jag trodde dom skulle klättra upp det va skit nära asso men de va jätte roligt:D nää men nu måste jag sticka till Älvsjö men vi ses då folkens!!

Kommentarer
Postat av: Emii

hahaha jag trodde du åkte Helikopter:P hehehe om jag skulle vara me dig så skulle jag slänga ner dig hos Lejonen för du har den tröjan usch:P hehehe va stor vargen är:P den är nog större än på Skansen eller jag vet inte:P heheheheh jag skulle vilja sitta på Elefanten för dom är så söta:D

2011-06-13 @ 17:47:11
Postat av: Jenni

hahahah jag åkte bil förut och det va roligt men jag skulle vilja prova åka den nya safari:D heheheh

2011-06-13 @ 20:49:07
Postat av: alice

varför tog du inte kort på delfinerna?:( dom som är så sööööööööta!!

2011-06-13 @ 21:07:49
Postat av: bella

hur lång tid tar den nya safari? va högt det är på guuuud bree:D

2011-06-14 @ 13:38:02
Postat av: bella

och juste visste du att man kan komma närmare vargen? heheh jag ska åka dit me pappa och jag får komma närmare vargen heheh:D så säg hejdå till mig för jag kommer bli upp äten:D hehe neej:D

2011-06-14 @ 13:39:19
Postat av: sofia

jag vill se delfinerna:(

2011-06-14 @ 16:20:41
Postat av: em

kolmården äger! bästa stället asså!

2011-06-16 @ 10:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0