pitcures from Kolmården...

HAAAALLO:D va händer där ute? hehe jag sitter ute på Altan & bloggar:D trevligt... det är så varmt ute yeeeah we like it:D allafall jag:D jag älskar sommaren det är det bäääästa!!!!! yeeeeah:D ska snart åka till Älvsjööö snart:D imorn ska jag & pappa åka till Mariefred så han måste låna bilen av någon... vi ska på någon visning...!!jag ska köpa min KANIN imorn:D yeeeeeah!!!!

på onsdag ska jag till tandläkaren... dom ska kolla om jag ska få tandställning... yees...
igår va jag i Huddinge... det är alltid trevligt.... Isak fyllde år igår Grattis igen Sweet!!! han va bara så söööt me sin kostym & allt naaaw
& jenni lurade mig "hon sa om du ska gå till Gamla stockholmsvägen så gå upp för backen & sen sväng vänster & följ bara vägen" & jag bara gick som hon sa.... jag skulle gå rakt fram istället... jaa jag gick vilse:D men det va Jennis fel din åsna kommer inte lyssna på dig mer:D hehe jag hade gått i en timma kanske? uff men ändå så kom jag fram som tur det:D men aja kommer slänga in bilderna från Kolmården... so take it EASY:D Emii fyller år på fredag... så ska väl till Huddinge på lördag... & på söndag så åker jag till Södertälje... ska fira Midsommar där.... men aja.... pitcures coming noooow:D

& imorn LINKIN PARK i Ericsson globe... yeeeeah Linkin park börjar sin konsert klockan 20:30 så kommer hinna:D yeeeeah längtar så himla mycket asso!!!!


Skellet huset...


isbjörn




 min lilla vän hehe:P





 från Safari saken....



Kommentarer
Postat av: Emii

heheh va fina bilder:D dom började väl bygga linbanan asso Safari redan 2010? när jag va där typ förra året så hade dom redan börja bygga den men bil är mycket bättre hehe Struts kom fram till fönstret & knackade me näbben:D

2011-06-13 @ 17:43:58
Postat av: Jenni

Grattis fjortis Emii heheh va fint hahah bra att den inte ramlade ner:P

2011-06-13 @ 20:47:52
Postat av: alice

har dom byggt om ? Grattis Emii !!!

2011-06-13 @ 21:09:46
Postat av: bella

vaaaah skaru flytta till Mariefred? neeeeeeeeeeeeeej:( du får inte varför?

2011-06-14 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0