pitcures time:D

nu kommer jag slänga in bilder från Tullinge Nationaldagen kommer jag slänga in någon annan gång & på Råsunda(Broma pojkarna- AIK) så slänger bara in bilder från Tullinge!! 

Alina&andreas naaaw syskonkärlek






naaaaw va gulliga!!









ehh right...


Från Tullinge sjön






"dom leker model"


"vi leker model.." dissa MIG där bakom TAAACK!!!


sooooooool:D


Andreas,Alinas & min:P




"Gunga är alltid roligt"


"Alina gungar för fult:P


Tullinge:D


Tullinge:P


ehhh right...


"rutschkana är roligt":P



nu måste jag sticka innan jag börjar gråta igen... men vi ses!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha säkert du har tagit fotorna:P hahaha jag vet att du älskar och fota:P hahaha men jätte fina bilder sweeeeeetie hur gammal är Andreas:P heheheh

2011-06-08 @ 18:52:42
Postat av: Emii

hahahah Bella haff:P han är mindre än dig hahahah:D seexi lady:D den andra bilden ha den som bakrund:D på fb:D<3 hahahah du skulle sett min minn asså jag va så sur så jag slängde min mobil i vägen;D

2011-06-08 @ 20:03:17
Postat av: Jenni

why? talk to me:( du får int gråta:(

2011-06-08 @ 21:10:14
Postat av: sofia

naaaaaw va gullig!!!! varför ledsen:(?

2011-06-08 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0