saaaaad....

ehm heeej... jag är inte så glad idag.... mitt humör är ganska sad... & ni vet nog varför!! jag vet inte vad jag ska tro... alla säger olika saker.... några säger "Isak är bara en bluff du måste fatta det någon gång" och andra säger" du måste förstå Isak älskar ju dig" allt är bara så fel just nu.... & jag vet inte vad jag ska göra heller... så att de ska bli bra igen!! det känns som mitt hjärta är helt krossat (igen) jag orkar inte längre jag orkar inte att mitt hjärta ska bli krossat igen... jag orkar bara inte...!!! jag har aldrig varit så här lycklig som jag är nu men vet inte om jag ska vara lycklig längre...!!! jag vill bara försvinna låååångt bort... känns som jag är osynlig... ingen ser mig... ingen förstår hur dåligt jag mår... ingen vill förstå heller... Mina ögon kan tindra, Mina läppar kan le,Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se....

måste gå en liten promenad med Emii & så måste jag tänka genom all smärta jag har....
måste oxå åka hem snart... för min Gudfar fyller år idag... jag orkar inte ens träffa han..  asso mitt humör är inte det bästa idag... SORRY!!!!!! asso jag är sur på alla idag... sååå jag kommer nog inte blogga mer idag....


The Final Countdown-Europe

Eye Of The Tiger-Survivor
 herreguuud har lyssnat på dom låtarna typ 1000 gånger!!!! sooo best & det går inte & sluta lyssna heller-.-

Kommentarer
Postat av: bella

men va säger Isak? jag tror han säger"jag älskar dig" du måste tro på vad alla säger inte dom som säger" att han är en bluff" jag ser i hans ögon o dina ögon att du är kär o han är oxå kär jag har sett att ni är lyckliga tillsammans har du inte sett hur mycket Isak bryr sig om dig? han gör allt för dig

2011-06-05 @ 14:41:39
Postat av: Jenni

men bry dig inte om dom som säger så dom är bara svartsjuka för du är ihop me Huddinges snyggaste kille!!! och dom har inte så snygga killar dom du!!! och jag vet Isak älskar dig jätte mycket... ni gör allt ihop,ni skrattar och har kul ni är så söta tsm du måste oxå tänka på Isak hans hjärta kommer oxå bli krossat hoppas du förstår att han älskar dig!!!

2011-06-05 @ 14:52:47
Postat av: Emii

jag vet själv att Isak älskar dig jag blir själv lycklig när jag ser er ihop ni är så söta!!!! som jenni säger Isak är Huddinges snyggaste kille så tänk så här istället dom som säger så har inget liv och låt ingen förstöra eran förhållande lev lycklig!!! och må bra:) Isak har själv sakt till mig"Emii vet du jag är lycklig nu" så låt inget förstöra

2011-06-05 @ 15:20:39
Postat av: emmaws (a)

haft en bra helg? :)

2011-06-05 @ 15:42:53
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0