simon måste vinna Big brother 2011

heeeey mår lite bättre nu... har snackat me Isak & det är bra mellan oss nu... kom nyss hem från Huddinge... kollar på big brother & simon måste vinna!!!!!! eller hur? simon är bäst!!! röööösta rööööösta på SIMON han måste vinna big brother 2011!!!!!! röööööösta!!!! patrik är bara såååååååå snygg!!!!!! yeeeeah röööösta på simon!!!!!!

imorn ska jag till Skansen... (sveriges nationaldag) så Grattis sverige!!!!!! så bloggar nog när jag har kommit hem från Skansen... (om jag orkar) men det va allt jag ville säga.... ska fortsätta & kolla på big brother sen sova tror jag... ehm aa men bye bye & kom ihåg RÖÖÖÖSTA PÅ SIMON!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

jag tycker synd om peter för ingen röstade på han:(

2011-06-06 @ 10:35:36
Postat av: Emii

martin skulle vinna!!

2011-06-06 @ 11:09:31
Postat av: Anonym

ehhh va säger du? peter rockar :)

2011-06-07 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0