SOMMARLOOOOOOOOV!!!!!

yeeeeeeah Rubiken säger allt SOMMARLOV!!!!! nu äre bara & slappa & chilla nu slipper man alla LÄXOR & alla cp lärare:D yeeeeah:D  har sagt adjö till SKOLAN... kommer sakna den lite... eller ganska mycket.... det va sista gången jag kommer gå ditt & sen börjar jag i min nya skola:D yeeeeeah:D men nu äre bara & SOLA & BADA!!! jag önskar er alla en SUPER bra sommar!!!!!!

imorn ska jag till Kolmården with my father:D skulle åka me några andra men det blev inte av... för en sak bara..... men aja skitsamma....

idag så hade vi SKOLAVSLUTNING:D & aa va ska man liksom säga? det va bara helt sjuuuukt asso kändes som det va SKOLAVSLUTNING igår:D hahahahah.... mitt humör är bara helt lågt.... så blir kort inlägg.... är ganska ledsen för en sak..... & ganska sur.... men aja ha en JÄTTE bra sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: jenni

neeej? du skojjar? med vem? va niiiiice va har hänt om du vill prata om det?

2011-06-10 @ 17:18:22
Postat av: Anonym

hahahahahahah:D jenni ser du inte with my father? hahahah och du frågar vem:P hahahah:D

2011-06-10 @ 18:41:55
Postat av: Emii

hahaha glömde skriva mitt namn heheh

2011-06-10 @ 18:46:39
Postat av: alice

hahahaha jenni can u read:P heheheheh ha det så roligt kärring:D

2011-06-10 @ 19:17:51
Postat av: bella

hade du kul?

2011-06-11 @ 19:40:51
Postat av: Sillan

Jenni:hahahaha åkte me pappa & föreningen...



Emii:hahahaha hon kan inte läsa hon måste skaffa glasögon bree:P



alice:heheh hade kuuuuul bitch:P



Bella:yeeeah men de va regn & sen sol:P kommer slänga in många bilder senare nästa år kanske:P hehehe

2011-06-11 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0