soooool

Hola får man väl säga Solen skinner yeeeah har blivit bruuuuuuun yeeeah igår så va jag Emii och Isak hela dagen i Gömmaren...(tror jag det heter) och vi ska snart gå dit igen:D yeeees jag kommer slänga in bilderna från Skansen so take it easy... asso jag fattar inte men Blogg.se är skit trög asso jag försökte & ladda upp bilderna från Nationaldagen... men det går inte så ni får vänta tills dom kommer jag vet jag har blivit trög & blogg men men man orkar liksom inte vara vid datan när det är sommar... men aja onödig info men aja nu ska vi sticka & bada so yees have so good people... so goodbye see all!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

jag följer me t Gömmaren:D

2011-06-30 @ 15:18:51
Postat av: Victoria

naaaw har du det bra

2011-06-30 @ 20:40:45
Postat av: Emii

hehehehehe de va roligt när Isak puttade dig i vattnet hehehe jag dog av garv:D men gick det bra? hehehe du va fett sur heheheheh bra att du inte hade mobilen bara hehe:D we love you!!

2011-06-30 @ 22:48:49
Postat av: Alina

vi måste ses yeeeeeah!!!!

2011-07-01 @ 14:42:50
Postat av: MY

kärring take your phone and answer-.- svaaaaaaaaaara på din MOOOOOOOOOOOOBIL-.-

2011-07-01 @ 14:57:10
Postat av: Sillan

Jenni:hahahaha du kom aldrig:D



Victoria:yeeeah har du det oxå bra kärring come back to sweden:( fuck norway



Emii:hahahahah jag dör av garv hahahahahah neeeeeh de va inte roligt!!!! hahahahah va roliga ni är(NOOOOOOT) hehehe I love you to:D



Alina:bara ring mig så kommer jag till Gangster stället hehehe:D juste min mobil funkar inte



MY:eeeeey kärring MIN MOBIL FUNKAR INTE-.- så sluta & riiiiiiiiiiiiiiing:D

2011-07-01 @ 20:48:31
Postat av: EMII

koooooooooooom till MIIIIIIIIIIG NU!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-02 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0