soooooooool!!!

yeeeeah nu har solen vaknat yeeeeeeah;)  ska snart sola första gången på hela sommaren kommer sooooolen:D men sommaren är inte slut men vi närmar oss Juli.... alla måste läsa "14 år till salu" asso så bra bok!!!  asso jag måste bara läsa & läsa för den är så bra jag kan inte sluta & läsa

min mobil funkar inte för Hugo Kastade mig i sjön & jag hade min mobil i fickan din unge asso!!! asso jag ser bara halva den är vit & svart den blinkar svart & vit!!!! HUUUUUUUGO-.- akta dig så jag inte gör något med dig-.- som du kommer ångra!!!!! så alla vet jag kan inte se när någon messar mig.... men om ni vill något så ring...!!! kommer inte på något mer som jag ska skriva... RYAN DUNN är död... Jackass stjärnan.... R.I.P RYAN!!!





Tre bilder från igår....

Dagens låt:
Alexander Rybak-Resan till dig



Kommentarer
Postat av: Emii

min mobil:( heheh hoppas ni hare kul vi sitter och ruttnar sönder oss hehe vi ha regn bicth:( naaaw vilka fina bilder!!

2011-06-21 @ 18:29:31
Postat av: Alina

är han oxå där? du vet vem jag menar:D

2011-06-21 @ 20:26:51
Postat av: Alice

asså din unge:( asså går och lyssnar på Alex hela tiden uff:( ditt fel asså:( R.I.P MOBIL!! vilka vackra bilder

2011-06-21 @ 21:58:39
Postat av: Bella

14 år till salu har jag läst och har sett filmen mycket bra!!



NORWEGIAN BOY:D HEHEH fina bilder!!!

2011-06-21 @ 23:18:28
Postat av: Jenni

hahahaha va gulligt av Hugo hehehe R.I.P for all the time:D hehehe va fint de är i Södertälje:D hehehe varför ska alla norska killar va så söta!!!

2011-06-22 @ 00:02:40
Postat av: Ida

hur kan man gilla alexander rybak neej neej han är bara helt ute nu:D hahahaha tycker synd om dig stackars mobil:D hahah va det inte Emiis mobil? heheh hon kommer nog inte bli glad:P

2011-06-22 @ 11:41:20
Postat av: Annih

R.I.P RYAN:( kommer bli fett tråkigt och kolla på Jackass hahahah Hugo stackars mobil heheh du är nog död nu heheh det va ju Emiis mobil:D heheheh Grattis:D amazing pitcures:D heheheh

2011-06-22 @ 16:28:59
Postat av: Angelica

vem är den där GUBBEN? öh? awwie hur många mobiler har du förstört? heheh vilka fina bilder asså jag dog av garv när han kastade dig i vattnet:D

2011-06-22 @ 18:08:03
Postat av: Sillan

Emii:heheheh men det va inte mitt fel Hugos fel hahaha joooo vi har skit kul asso skulle va myk roligare om du & Isak va me hehehehe ruttna på ni:D hehehe vi har sol:D heheheh åsna tack:D



Alina:vem? aha nej han är inte här... & inte dom andra heller det är bara jag & morfar & mormor på hela Ön



Alice:hehehe det är inte mitt fel du börjde lyssna på "Resan Till Dig" förre mig så skyll inte på mig:D heheheh Emii kommer döda mig när jag kommer hem:D hehehe tack!!



Bella:finns det film oxå? visste inte det... taaack!!!



Jenni:hehehe nej det är inte gulligt:( mobil elr Ryan? heheheheh vet:D heheheheh för dom bor i NORGE:D HEHEHEHEHEH:D



Ida:jooo han är ute men har liksom fastnat för den låten hahahahah allt låg i fickan... min mobil,mina hörlurar, mina pengar hahahaha jooo det va hennes mobil:D hahahaha aa hon kommer döda mig:P



Annih:R.I.P for free Ryan... aa Ryan va liksom den bästa i hela Jackass... det är inte roligt:( men hallå det är synd om mig för alla mina grejer som jag hade i fickan är helt förstörda hahahaha jag är redan död:D hahahahaha:D



Angelica:han heter typ Mats & han har skrivit med Alex den nya albumet... Mats skriver låtarna & ibland Alex... hehehe jag vet inte men kanske 7? heheheh:P heheheh jooo jag vet tack:D men de va inte roligt ens:(

2011-06-22 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0