wake up the suuuuuuuuun...

Hellooo hur mår ni alla där ute? själv har jag skit ont i huvudet... har varit vaken hela natten för det kändes som min hjärna skulle sprängas så ont hade jag... har inte så ont som jag hade men aaa... jag tror det är för vädret man får ont i huvudet... men aja det regnar så mycket asso... det åska typ 9 gånger? vilken tråkig sommar asso...!!!!  men nu får SOLEN ta & vakna-.- men aja jag orkar inte blogga... måste ta en break...!! har ganska mycket & tänka på.... & mycket & göra oxå... fast det är sommar.... jag har liksom inte lust & blogga i det här vädret.... så vi får se när jag har lust & blogga!!! men alla får väl ha en bra midsommar... see you all Many Hugs & Kisses from SILLAN!!! PEACE FOLKET!!


Daughtry-You Don`t Belong




Kommentarer
Postat av: Emii

jag kan gäst blogga för dig igen :D om ingen annan ska gäst blogga

2011-06-23 @ 13:04:58
Postat av: Jenni

hahahahahahah Emii du gillade ju inte och blogga så varför gäst blogga:D? du får oxå ha en bra midsommar kärring

2011-06-23 @ 14:50:57
Postat av: Jenni

hahahahahahah Emii du gillade ju inte och blogga så varför gäst blogga:D? du får oxå ha en bra midsommar kärring

2011-06-23 @ 14:51:17
Postat av: Annih

Chris Medina har en fantastisk röst herregud och jag tycker synd om hans tjej hon försökte säga Thank U all my fans asso hon är bara så fin började gråta när jag såg det på youtube... Erik Och Kriss äger ju när kommer dom komma?

2011-06-23 @ 15:42:36
Postat av: Felicia

glad midsommar du oxå:D<3

2011-06-23 @ 16:42:05
Postat av: Emii

hehehehe har hittat din låt:D här kommer sommaren:D hehehehe:D men säger inte vem som sjunger:P heheheheh du som har letat och letat efter den låten:D hehehe det är bara och leta vidare:D heheheheheh

2011-06-23 @ 21:31:07
Postat av: Sillan

Emii:hehehehe du ville ju inte förut:D



Jenni:hahaha Emii är som hon är ibland vill hon inte göra saker sen helt plösligt vill hon göra allt:D hahahah tack kärring hur är vädret i Uppsala?



Annih:hahahaha det skulle du skriva på andra inlägget hahahahah:D jag har sett den & hon är bara så söt asso jag tycker så synd om dom för dom skulle gifta sig liksom Erik & Kriss kommer den 12 Juli:D (Grönalund)



Felicia:heheh tack va har ni för väder i Eskilstuna?



Emii:men sääääääääg nu:( jag orkar inte leta mer hittar aldrig:( jag söker på "här kommer sommaren" men det kommer inte någon upp som sjunger:( äre Magnus Carlsson elr peter Jöback? plzzzzz kärring säg:(

2011-06-23 @ 22:04:24
Postat av: Ida

men Emii säg nu du vet lite taskigt för hon har letat och letat:D men sök på Texas Sunseekers:D<3 ha det bra imorn och festa inte för mycket:D och haffa inte på killar för då blir nog inte Isak glad:D

2011-06-23 @ 22:25:29
Postat av: Sillan

hehehe tack Ida Emii är dum:( heheheheh tack hahahha neej ska inte haffa på killar jag vet redan att alla killar som är här är bara gubbar:D hehehe & jag tänker inte haffa på Gubbar nej nej:D hahaha men kanske det kommer några ungdomar som jag kanske haffar:D neej jag ska inte haffa jag har Isak där hemma!!!

2011-06-24 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0