where is the suuuuuuuun?

tjuuue;) asso jag vill bara spy på vädret.... asso man blir fett deppig på guuud orkar inte ens göra något... har bara suttit i stugan hela dagen... & bara kollat på Tv..... asso det ösregnar på guuud man ser inte ens ut... nu måste solen ta & vakna... asso är trött på regnet... aja dom har lovat att det ska bli fint väder... så vi får se om SOLEN vaknar imorn.... Hugo messa mig & fråga om jag skulle med dom & bada... & basta... men jag pallar inte... men nu är vattnet ju varmt... har ganska tråkigt I MISS MY HONEY SO MUCH:( men aja får väl gå ut me Emiis & Isaks kompisar... aja dom åker hem på onsdag.... får väl se hur mycket folk det kommer på tordag eller onsdag... asso det är alltid fullt me folk här när det är Midsommar... alla stugor är Upptagna... jätte tråkig Information.. men aja vet inte vad jag ska skriva...? neeeh ska snart gå ner till Bastun... yees & sen ska jag väl se på Lotta På Liseberg... Rybak är där tror jag men aja .... så CIAO!!

Isak & Hugo


Hugo & Isak

Isak,Oliver,Mattias & Hugo på Marias Student!!!
jag bara älskar Isak så himla mycket han betyder allt för mig!!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

naaaw hoppas ni är tsm tills ni blir 80 :P om ni ens lever men hoppas ni är tsm föralltid.. jag vet att ni har haft problem me allt men jag hoppas ni inte gör slut för då kommer den ena va ledsen och den andra oxå så försök och inte bråka jag vet att ni har varit sura på varandra men ni löser det och det gör mig glad naaaaw I LOVE U SWEET

2011-06-20 @ 19:49:00
Postat av: Alice

hörru din unge man får Gratta så mycket ni är så sööööta tillsammans asså guuuud va ni är söööööööta asså din unge har fastnat för Resan till dig asså guuuud gillat inte Rybak men nu helt plösligt älskar jag han:S aaaaaah damp

2011-06-20 @ 19:55:15
Postat av: Bella

naaaw va gulliga ni är naaaw hehe va gullig Hugo är jaaao:D heheh asså ni är bara så grymt söta tsm asså gud Rybak är där :D (din man)

2011-06-20 @ 19:57:42
Postat av: Emii

hehehe jag såg din man:D hehehe han va bara sjukt söööt asså:D Resan Till Dig:D

2011-06-20 @ 22:01:37
Postat av: Felicia

ni är så söta!!!!

2011-06-20 @ 22:59:58
Postat av: Mikkiz

Hihihi tack :$ Jo tack jag mår ganska bra idag sj? :)

2011-06-21 @ 10:18:35
URL: http://supersvensk.blogspot.com
Postat av: Alina

hehe ni är så gulliga men asså Alex borde raka sina ögonbryn :D dom är ju så tjocka men det är gulligt:D hur mår du?

2011-06-21 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0