17 maj tomorrow...

HALLOOOOOO!!! sitter i Huddinge nu...  and that are really nice... yeeeah... gick hem typ halv två... orkar inte me skooooooooolan....!!!!! gick hem och lämna väskan sen tog jag bussen till Huddinge... och där mötte jag jenni... vi gick till henne... och pratade och sen hoppade vi studsmatta i regnet... heheh ska snart åka hem...:D  imorn äre 17 MAAAAAAAAAAJ WHOOOOO NORGES NATIONALDAAAG!!!!! GRATTIS NORGEEEEE!!!!! och imorn ska jag till SKANSEN... WHOOOOO GRATTIIS NORGEEEEE!!!!!

såg ni Ishockey Matchen igår...? mellan Sverige-Finland...SKÄÄÄÄÄÄÄMS SVERIGE!!!! 1-6 WHAAAAT!!! jag var bara borta i en MIN..? och sen står det 1-3 TILL FINLAND..? WHAAAAT? SKÄÄÄÄÄÄMS!!! GRATTIS FINNARNA...!!!! USSSSSCH

SNART ÄR DET FREDAAAAAAAAAAAAAAG OCH SKA SNART SPRINGA EN MIIIIIIIIIIIL..? OMG OMG OMG OMG PLEASE HELP ME PEOPLE... HEEEEEEEELP jag hoppas det regnar... nuuuu ska jag och jenni hoppa lite studsmatta... sen ska jag åka hem... och fixa det jag ska ha på mig imorn... jaaaa men vi ses dåååå... "Tingeling"

Kommentarer
Postat av: victoria

grattis norge

2011-05-16 @ 17:29:43
Postat av: jenni

jaaaaaa vi skäääms över sverige uff!!! sverige har alltid varit bra men inte den här gången... hehe jag tror bara för finnarna i Huddinge hade finska FLAGGAN haha jag borde sätta upp SVENSKA FLAGGAN DÅ SKULLE NOG SVERIGE VINNA:D hahaha du skulle bara höra vad HÖÖÖÖGT FINNARNA skrek när det blev måååål:D haha jag tänkte gå ut och säga"sweden rock" haha men gjorde aldrig det:D hehe GRATTIS NORGE

2011-05-16 @ 17:58:55
Postat av: Emii

SUOMI:D hahahah fy va skööööna finland är yaaaaaah vi knäcker alla så haha:D känn er stupid:D haha SUOMI finland in my heart forever:D du är ju finsk så vrf heia på sverige:D det sämsta laget ever respekt för FINLAND!!! hahah herreguud va hela Tullinge och Huddinge skrek när finland gjorde mååååål GOOOO FINLAND!!!!

2011-05-16 @ 19:02:37
Postat av: alice

hahaha Emii bara för du är finsk så haha vi(sverige) knäcker i fotboll:D såååååå daaah hahahah man hörde typ hela Huddinge skrika hahahaha va nördiga:D hahahah respekt för sverige som fick silver

2011-05-16 @ 19:13:17
Postat av: bella

grattis norge!!!

2011-05-16 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0