A boy you love...

tingeling people.... är så trött att jag nästan kommer somna vid datan..? lite tidigt att sova nu:D heheheh... idag så va det skola... hände inte så mycket... bara läxor och läxor... dom ger oss läxor typ dom sista veckorna.. gaaash jag är helt stressad över alla läxor... alla läxor ska vara klara typ ett datum.. men hinner aldrig.... typ den 8 juni ska allt vara klart.... gaaash vet inte hur mycket läxor jag har.... aaaah orkar inte... typ 10? gaaash idioter... på torsdag-fredag är vi lediga...whooo men måste nog göra klart allt... sen på måndag är vi oxå lediga.... för det är SVERIGES NATIONDALDAG...!! Sillan(hon som har bloggen) fråga mig om vi kunde åka till skansen... & jag bara neej svenne... jag går till skansen när det är FINLANDS NATIONALDAG haha guud va hon blev sur... såå jaa måste väl följa me henne... ehm aah det kommer väl bli roligt... NOT!! jag tar FINSKA flaggan med mig...:D hahah dom kommer säkert slänga ut mig från skansen hahah:D neeeh men får väl ta den fula flaggan(svenska flaggan) hahahah:D va jag äger hahah säkert allt svenskar hatar mig nu:D hahaha men så äre vi finskar är så här som måste skojja med alla:D hahah jag är nog den som skojjar mest i hela HUDDINGE:D hahah:D på tisdag-onsdag ska vi städa hela skolan... gaaash borring-.- sen på torsdag äre match mellan 9:or och lärare... sen på fredag slutar vi WHIIIIIIIII:D

OMMMMG Linkin Park kommer till Ericsson Globe... gaaaash jag måste bara åka dit:D OMG JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖ på riktigt... Linkin Park är ju helt klart bääääst!!!! OMMMMMG!!!!!!! 14 juni typ om tre veckor... om någon vill gå så måste jag boka biljett snart.... SÅÅÅÅÅ SKRIV LINKIN PARK IN MY HEART FOREVER...
näääh men nu måste jag gå... ska dra till träning.... yeees men ha det gööööött så ses vi(kanske) HEJA SUOMIIIII!!!!

Daughtry-No Suprise

Kommentarer
Postat av: jenni

sluta me gaash skit jobbigt:D

2011-05-31 @ 12:15:03
Postat av: Sillan

du ska följa meeeeee fattar du åsna om du har finska flaggan så kommer jag ta sönder den hahahah:D eller så slänger jag ut dig:D hahahah i love you!!

2011-05-31 @ 17:37:14
Postat av: alice

hahaha Emii:P hahah va skön ja såg isak idag typ på Glömstavägen hahah va skön han är hahah han gick me någon haha o han bara knuffar ut henne på vägen hahah:D va galen familj:D hahahahah Emii ta inte finska flaggan dom kommer bli skit arga:D du kommer inte ens få komma in på Skansen:P hahah kom ihåg sverige vinner!!!

2011-05-31 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0